💜MY SEXY TEACHER💜
💜 TAEHYUNG FF💜
EPISODE TWELVE
_______________
Miss sual ve deuh kan tih thin arawn lut a, tumah kan inbe ngam lo.
Keipawh kuangkuah in ka thu. Mi hrem a hrat lutuk a a thu awih loh chi pawh anilo. Tihtur min pek pawh ka tilo ngailo. Ka nau ka tihtir thin a, ka tih ang in ka sawi thin. Kan teacher te ah hlau ber mah ila a subject ah pass ngai chuang lo. Mutthluk loh hram hram ka tum a, ka muthlu anih veih chuan min hrem leh ani mai. Ka thingthi leh anga ka duh tawh lo. Amah zawh chiah atang hian Sir Taehyung alokal dawn lehnghal..
A hrehawm ber chu kan tuarchhuak ve hram. A chhuak chiah chu kan thaw huai hlawm mai. Nuam tak ani.
"Hyemi izia deuh em?" Jimin in an atih veleh "Khatiang khan rawn ti twh suh. Jhope a hriatchhuah pah zel" ka lo tia, inthiamlo awm deuhin a awm leh vel.
"Ka ngaihtuah deuh hlek a, a tap nasa sia" ala ti hram a, ani pawh a star in bialpa anei deih sia.
Hyemi rilru chu a hriatthiampui aniang. Vawilehkhat ah kan class ah rilru na pathum lai an awm rual nghal anih hi. Jae hua tiam in pali lai..
Sir arawn lut a, hmeltha viau mahse a ninawm leh dawn. A phone number ka neih kha ka hrechhuak zawk a ka nui ver ver mai. Zanah ka be nghal ang.
"Class11 ah in vai hian in lut ho vek em?"kan aw dual a. Jae hua an "Class8 atangin kan lut ho. Mahse chhuak an awm nual tawh zawk" ati a.
A chhuak ta te chu an ti tha thin em?"
"Aw thiamthei deuh deuh an chhuak. An zir peih lutuk, an harh ve ngailo bawk a, holy ho kan ti thin a" sohyun in alo ti ve thung a, chhuak ta te kha chu an boring tak tak.
"Tuna awm ho ah hian tunge titha deuh thin?"
"Jennie ati tha ber ziah" Jae hua in an alo ti leh a,
"A that chu. Sarah vawin atangin Jennie nen hian thu dun ang che u"
"Engtin a..sir insual rawh u, min tih na anga ka ngai" sir chuan min melhrum lutuk ringawt..Jennie ka hmelma hlun, a hma pawn thutdun tir min tum tawh a, henu nen hi chuan kan inngaih dawn lo nasa lutuk, min thutdun tir a nih vaih chuan pakhat zawk zawk hi kan khem nuai a ni mai
"A nih leh..tunge midang thiam leh deuh"
"Jae hua" an lo ti rual thap a..
"A that chu, Jae hua bulah hian thu la, i thiam pah deuh ang" sir pawh hian enge maw a hriat chu le..Jason bulah ka thu hi a hmu theih lo viau amaw nile..a thik te chuan sawi that ve mai mai tur a nia, tiang zawngah hmalak kher..
"Naaa..sir Jason hi a thiam thei lutuk ringawt..a bulah hian thu ila, ka thiam deuh ka ring" ka thusawi chu keimah pawn ka awi thlawt lo, sir thu ka hnial ngam pawh hi a mak reng reng, ngawireng chuan min en deuh vang vang a, a thinrim hmel lutuk ringawt..engmah phei chu a sawi tawh lo na in,. Amitmeng atang chuan ka vaw dawn che a tih duh hmel tlat..