💜MY SEXY TEACHER💜
💜 TAEHYUNG FF💜
CHAPTER TWENTY SEVEN
________________
Exam hall a ka luh dawn ah Jason ka hmu a, mahse hla tak atang chiah in ka hmu. Min hmuh ve veleh ka lam pan in arawn tlan a, a hma a kan awmdan kha ngaih chang ka nei thin.
"Tha deuh in ti rawh aw"
"Engmah ka zir lo" ka ti sap a, ka zir loh chhan chu a hre ngei ang."Tun lo pawh exam ala awm dawn tho alawm. Tuna iti tha lo anih pawn ila ti tha leh thei. Ka kalsan phawt ang che. Tha deuhin iti dawn nia" ati nawn leh a, a thutna lamah akal a. Ka thiante pathum pawh ka hmu. Min lo enreng a, an rilru ka ti nuam lo rei tawh. Ka nui lui a, Jimin leh Jungkook chuan min nuih let ve, Hyemi chuan min enreng ringawt. Ka nui lui tih a hria, ani chuan min hrechiang lutuk..
Paper an sem a, min vengtu tur zing ah Sir pawh a tel ve. Min en ngun bik tih ka hria, ka entawn a hlauh vang ani tawh lo. Min ngaihtuah vang zawk ani tawh. Ziahtur engmah ka hrelo a, ka thureng ringawt. Rei deuh ka thut vang vang hnu ah ziah loh aiah tlem te chu ka ziak ve. Ka submit dawn ah Sir in alo la vat a. A dah hmasa ber ka ni maithei..
Sarah" chhuanlam siam in arawn chhuak ani ngei ang.
"Aw"
"Lehkha i zir theilo mi?" Ziahtur pawh ivan hre zawk atih ka lo ring ania.
"Theilo pawh anilo ka peihlo" ka nui lui hak hak a, a hrethiam vek tho ang. Sir hi chuan min chik peih em a.
"Min lo nghak rawh ka thlah ang che. Lokal rawh cafe ah lo awm rawh" midang zawng exam hall ah an la awm bawk a, school compound ah pawh min kai ngam ve. Cafe ah min luhpui a, ka bengchhen thin na hmun.
"I duh ang lo ei rawh. Ka treat ang che. An zawh fel veleh ka rawn kal ang" ati a, midang an awm tawh awm sia, kan in zuichhuah chuan thu leng vel atam leh ngawt ang.Ka rin dan chiah in a zo tawh ho chu an lo lut zeuh zeuh tawh. Hmun dang ah ka lo nghak ang che ti dawn ila phone ka hmang ngam bawk silo. Ka lo awm loh chuan a hrilh hai ka hlau ve tho si. Tihdan tur chu a hre mai tur ah ka ngai.
Ka beisei lo deuhin High school kan kal lai ah kan teacher te zinga ka star ve deuh thin sir Namjoon a rawn lut hlawl a, school ah a thawk tawh lo emaw ka tia, tinge a lo kal le..
Min rawn hmuh chuan ka bula rawn kalin a rawn thu ve nghal a
"Sarah, i lo tha maw" nui sen sen chuan ati a, a hma khan engtin nge ka lo duh theih zawk le, sir nen chuan in that hleih tak an ni..
"Tha lawm sir, enge i rawn tih dawn teh mial a"
"Aaa..ka rawn kal remchang em a, thawhna hlui te ni bawk nen ka rawn thlawh zuai a nih hi, enge i exam te chu a an a" a hma ang tho in a la tawng ban chuap chuap tho a nih hi