💜MY SEXY TEACHER💜
💜 TAEHYUNG FF💜
EPISODE NINE
_______________
Lunch break a hun chiah, Hyemi nen in hnawhpuar turin canteen ah kan kal a, mi an lo tam leh hman hle tawh, kan kal hma ve viau emaw tih pawh hian High school ho hi an lo awm ve hman ziah, an canteen ah chawlh ve mai awm hi a nia..
Hyemi nen chuan kan duhzwng kan chah mawlh mawlh a, tukverh lam ah awl dawhkan chu kan pan a, ka ril a tram tawh bawk a, ei nghek teh ang..
"Hey..ka lo thu ve"
"A teuh lo, ka ngei che" Park Jimin nui khi vur vur chu ka melh a, min ti zah tawh tehreng nen, lo thut ve teh a tum reng reng, a hrim² in thian a nghah tehreng nen, an bulah awm ve mai awm a nia..
"I ho thei lutuk, lo thu rawh Jimin" Hyemi chuan a ti a
"I lo thut ve dawn chuan burger min pe rawh"
"Nahi..hmeichhia si ei theih lutuk, indiet rawh" a va han zak thei lo tak, uikawm bawk si, indiet ka ngai reng reng lo, ka thau thei lo lutuk hi inei thau ka ngai zawk..
"Khawiah nge Jungkook hi a awm"
"Ka veng hleinem, ka hre mai mai lo" min chhan dan te lah hi hepa hi chu a nghal thlawt..ka thin tirim dan lah hi a thiam emem zui a..
"I thianpa a nia, enge i hriat loh, a hrim hrimin hmeichhe zingah hlir tinge i awm, i tuai a mi"
"Ka tuai leh tuai lo kan fiah dawn mi, ka phur zawng tak a lawm" awi hepa nasat dan emem hi, tawngthei zep zuap bawk si..
"Ehe..Jhope leh nari te saw an in zui leh tawh elaw, Hyemi in ni emaw ka tia" Jimin in a tih chuan Hyemi chu rilru nat hmel deuhin a kun lap a, Jimin lu ah chuan ka fian chuan ka vua a
"Anaaa..mawli"
"I mawl fe zawk, sawpa chanchin nge i sawi"
"Enge..ka hre ve hleinem "
"I hriat loh te chuan ngawi ve mai ta che"
"Chhe mai a nihchu, i kawlh ropui si, pasal tur pawh i hmu dawn a mi"
"Ka hmuh lo tak leh kan innei mai ang chu"
"Aiiii..teuh lo mai, ka hlau che"
"A ninawm inhnial reng lo teh u" hyemi in a rawn tih chuan Jimin chu ka melhrum nasa mai..
"Tak2 ah Hyemi, in2 then a mi"
"I hriat ve a ngai lo bawk"
"I hneawm..lo tawng ve chhen suh" Jimin nen a kan awmdun tawh hi chuan kan inhnial ngei ngei zel, midang ka hnial peih lo tehreng nen Jimin hnial erawh nuam ka ti tlat pek chu..
"Aw..nia kan inthen tawh" kun lap chuan Hyemi chuan a ti a, a rilru a la na reng a nih dawn hi, jhope te lam ka en cuan nui huah² chungin nari nen thil an ei mial mial a, ka thin a rim deuh thut..