💜MY SEXY TEACHER💜
💜 TAEHYUNG FF💜
CHAPTER FOURTEEN
________________
"Jimin chu engtinge a awm ang le?" Hyemi in atih chuan kan lo bu tliar tliar mai. Kan hrechak theuh. Tawngthei viau mahse ka khawngaih ve tho. Tumah kan bengchheng lo. Nuih vak phei chu kan ngam lo aniang. Nuih vak kan hlau tlat tawh. Jimin kha nuihvak vanga khatianga awm kha ani sia.Lehkhazir loh chu nuam tho mahse kan thiante damlo an awmlai chuan a nuam chuang lo.
"Ana viau angem le?"ati leh a, kan tawrh ve loh vangin kan hrelo tlang angreng bawk si. Na viau pawh nise hospital ah chuan a dam ka ring.
Rei deuh hnu ah Sir leh Jungkook an lo let a "Ngaihtuah suh u, a chhungten an hruai haw" an tih chuan kan thaw huai hlawm mai. Sir chuan a sana bunlai a en zawk hnu ah "Kan zir hman tawh dawn lo anih hmel. Naktuk ah kan chhunzawm tawh mai dawnnia" atia, a chhuak zui nghal a, Jungkook an bawr nghal tuau tuau a, kal ve ka tum chu Jason an a phallo.
"Midang in an la bawr nasa emai" alo ti tlat. Ka tum deuh bar mai.
Midang awm tam lai tak hian anuam deih zawk.
School ban veleh library ah ka kal lehnghal. Ning viau mah ila Sir ka hmuh theihna anih dawn vang in pawi ka ti lem lo.
Inhnaih deuh a kan thu hi nuam ka ti. A rawn lut ka hmuh rualin lehkhabu ka lo phawrh nghal a, ka hmaah arawn thu leh a, nidang aiin a chauh hmel ka ti. A buai ve nasat vang aniang.
"I chauh hmel" ka ti sap a, a hriatphak pawh ka ring lo nia a hrepha aniang min rawn en chiang lutuk.
"Chau vak lo" ati a, lehkhabu a keu a nidang ang in a phur lo. Nidang ah chuan sawifiah vel pawh nuam atih theih tehreng nen.
"Sir hi i damlo chiang" ka ti leh ringawt a, a hmel hmuh a nuamlo. A ngui bur in ka hria.
"Nidang aiin kan bang hma dawn nia. Kan zir chin ang ang hi chu tha deuh in lo chhinchhiah ve rawh" ati hmuk a, a nelawm loh telh telh. A damlo chiang lutuk...
TAEHYUNG P.O.V
Jimin chu Jungkook nen hospital hnai berah chuan kan hruai a, casualty ah kan tlan lut nghal
A khabe a pelh a ni mai thei a, engpawh nise tha taka a dam leh ka beisei, doctor thiam taktak an awm a, a thlamuan thlak viau..
A chhungte ka phone sak nghal a, an lo thleng rang khawp mai..
A chhungte an lo thleng tawh tho bawk a, Jungkook nen chuan school ah let leh tumin kan chhuak a..
Tu emaw in min rawn auh chuan ka ding nghal chawt, tunge a nih ka hrechiang lutuk, engtin nge ka theihngilh theih ang, ka hun zawng zawng ka pekna ngei Rose ngei kha a ni, mahse helaiah enge a lo tih ve le..