💜MY SEXY TEACHER💜
💜 TAEHYUNG FF💜
CHAPTER TWENTY THREE
______________
Sport a zo a, pawi tihna vakna pawh ka nei lo, sir ka hnaih leh zual ang chu tih naklaiin ka hlat telh telh zawk a..
Naktuk in exam a ni tawh a, hetiang ah ka awm reng chuan ka fail dawn chiang lutuk, lehkha zir tur chuan kan thu chhuak ve tak nain, ka rilru ah a lut thei hlawl lo
Amah khan sir in min zirtir hrep tawh avangin, chu chuan min puih khawp mai, ka thil thiamsa hi chu ka theihngilh mai mai bik ngai lo..ka that ve deuhna pawh a ni mai thei
Dar 11 vel thleng chuan kan chhiar ve a, ka rilru ah erawh a lut lo khawp mai, ka chhiar zwh rualin a thlawk chhuak lehnghal vek zel
Mut dawngah chuan ka huaisenna zawng² sawm khawmin sir chu message ka thawn a, min reply tur pawn ka beisei chuang lo, a lo hmuh hrim² chuan ka lawm a ni mai
"Muttui" tih zawng ka thawn, thu tam sawi tur chuan kan la inhnaih lo em mai
Sir dream vang vang chung chuan mumang lamah ka lut thla riai riai a...
----
Taehyung p.o.v
Taehyung chu office ah thu in a phone a en reng a, teacher dangte thusawi chu ngaithla ve ang pawn a awm lo. Sarah message ahmuh chuan amah in a nui vur vur a, reply lo tur a a insum nasat thin zia te a ngaihtuah a, a rilru chu amah pawh in mak ati. A duh miah loh thin a ni. A zirlai naupang te chung a hetiang rilru put hi ala tum ngai lo. Duh miah lo mahse sarah chu a rilru ah a awm reng thin tho a, jason nen an awmdun ahmuh hian nuam lo tihna alo nei thin tih pawh a pawm thlap. Sarah vang hian a rilru a buai phah ve hle thin.
Rose pawh ala paih bo thei bik chuang lo. A rilru put hmang chu amah ngei pawh in a hrethiam lo thin. Rose lo chu bialnu ala nei lo a, Rosei hi a bialnu hmasa ber ani a, kum tam tak chhung an in kawp bawk. Awlsam tak chuan a theihnghilh dawn biklo. Sarah leh Rose chu a buk tawn zak zak thin a. Rose lakah chuan a rilru a tawp tawh niin a hre thin. Let leh tum na anei lo a, theihnghilh thei dawn miah lo mahse in kawp leh pawh a duh chuang lo. Sarah nen pawh inkawp a rem chuang lo niin a hria a, a student lo ngaihzawn chu thil mawilo tak ani tih a hria. Mahse midangin an hriat dawn loh chuan apawi lo ang tih chang pawh anei thin. Sarah hnen a a rilru put hmang hriattir chu a tum ut ut thin a, a zirlai a nihna chuan a dang leh thin..
Sir" a dawhkan hma a jason lo ding reng ahmuh chuan a thu tha vat a, a phone a hmet thim zui nghal a. A ngaihtuahna alo kawm nasa lutuk a, engtia rei nge alo din tawh ang tih pawh a ring thiam lo.
"Enge i duh a?"
"Tlai ah hian a hran pa a zir duh dang awm ve se i zirtir tel ve thei angem?"
Class atang tawh a amah kalh zawng a a awm reng chhan chu a hrethiam vek. Sarah vang ani tih a hria.
"Zir duh i hria ami?"
"Chu ngatinge nangman i zawh mai loh ang? Thiamlo puih ngai tam tak zing a pakhat chiah zirtir reng bik chu mawi iti vak biklo maithei"
"Sarah ka zirtir hi a thalo iti tihna ami?"
"Aih tilo. I zirtir vang in a pass mai hi. Pass ve duh, zirduh dang zawt la, ipuih chuan an pass ve tho ang. Pass an tam ani law mi iduh ber?"
"Pass an tam chu ka duh mahse an zir peihlo chung chu nawrlui mah ila tih ngaihna a awm lo. Class12 hi chu nawrluih vak chi in ni tawh silo. Mahni dik intih hunlai ania,ka paltlang tawh a ka hrevek tawh" Jason chu alo nui suk a, an Sir chu inthup tum viau mahse sarah laka a rilru put hmang chu alo hmu thiam ve tho si. An Sir chu nilo sela chuan a sawichhuak duh ngei ang. An sir anih vang in a zah a, a duh ang pawh a sawi duh lo mai zawk a ni...