2. Varázslók földje és Wattpad

40 4 0
                                    

Lihegve álltunk meg kedvenc fánknál. Hiába voltunk már gimisek, nagyon gyerekesnek tűnhettünk. Hiába a sors nagy fantáziával áldott meg bennünket, és ez ezzel jár. De ki ne szeretne egy jó könyvet olvasni? Egy írónak elengedhetetlen a jó fantázia.
De most ennyit a gondolatomról.

Szóval kedvenc fánknál megálltunk lihegve.
-Lefutottuk a farkasokat.-lihegte Emma- Pacsit!
Összepacsiztunk.
-Ez jólesett.-mondtam mosolyogva- Végre kezdek megtelni ihlettel.
-Na akkor rajtad a sor!
-Várj még-nevettem- Nekem több idő kell mint neked.
- Egy varázsló sétált az éjszakában.
Elmosolyodtam. De még mennyire fülig ért a szám. Emma legelső közös történetünkbe kezdett bele. Boldogan és vigyorogva folytattam. Körbejártuk a parkot kedvenc kitalálmányunkkal.

Ezután úgy döntöttünk hogy megjutalmazzuk magunkat egy fagylalttal. A város belseje és kedvenc fagyizónk felé vettük az irányt. Tíz perccel később kókuszos+erdei gyümölcs joghurt és zöldalma+csoki ízű fagyival a kezünkben sétáltunk valamerre, és beszélgettünk tovább.
Mily meglepő, az írásról.
Nekem még mindig nem volt meg teljesen a storym, de már alakult. Azonban remek ötletem támadt.
-Tudod arra gondoltam...
-Nah, végre valami-vágott barátnőm a szavamba.
Ránéztem majd folytattam tovább.
-Mi lenne ha...
-Ha felrobbanna a világ?-kérdezte újból a szavamba vágva.
-Neeem.-nevettem fel- Elmondhatom végre?
-Igen persze, figyelek-terült szét egy nagy vigyor az arcán.
-Mi lenne ha írnánk wattpadon is?
-Wattpadon?-kerekedett el barátnőm szeme.
-Igen.-bólintottam, majd ettem tovább a fagyimat, mert már majdnem lecsöpögött.
-Biztos sok embernek tetszene. Na meg, ha már úgyis írók szeretnénk lenni, akkor ez remek lehet kezdésnek.
-Végülis-vont vállat, de tudtam hogy nem kell sok idő, és úgyis ráveszem.

Rengeteg időt töltöttünk a wattpadon. Úgy történt minden, ahogyan gondoltam. Emma kitalált történetei több embernek tetszett, mint az enyéim, de ő még mindig csak hobby szinten szeretett volna író lenni, pedig mit meg nem adtam volna ekkora tehetségért. De azért én sem panaszkodhatok.

Egy jó ideig békésen, örömmel teltek a napok. Barátnőmmel együtt hódoltunk kedvenc hobbynknak (az az én az életemnek), de egy napon minden megváltozott. Olyasmi történt, amit sosem hittem volna.
Visszafordíthatatlanul megváltozott minden.

Bármit  (befejezett)Where stories live. Discover now