Gyönyörű idő volt. Ezen a vasárnapon a Nap sütött, gyenge szellő hozott friss levegőt, a madarak csicseregtek. Boldogan baktattam a Varázslók földje felé, úgy értem a parkba, ugyanis Emmával fogok talizni.
Annyira elmerültem a gondolataimban, hogy elsőre nem hallottam Lia hangját.-Bea! Bea!-hallottam meg végül Lia hangját, aki hátulról futott felém, fehér, bolyhos kutyájával Havaskával.
Hirtelen összerezzentem, aztán felismertem osztálytársam hangját. Mire megfordultam, ő és a kutyája utolértek.
-Szia Lia!-köszöntem, miközben Havaskát simogatással üdvözöltem.
-Csak hogy utolértelek!-kapkodott levegőért.
-Íjj bocsi nem hallottalak! Elsőre...-tettem hozzá.
-Vettem észre! -nevetett Lia
-Tudod milyen vagyok- mondtam miközben a kezem a hajamhoz emeltem- végre van ötletem az íráshoz.
-Nah ez remek!
-És veled mi újság?- kérdeztem, mert ne csak én beszéljek!
-Hát minden rendben.
-Akkor jó.
-De most mennem kell, megyünk vendégségbe.
-Rendben, jó szórakozást!- mondtam kicsit sajnálkozva.
-Köszi, neked is! Holnap tali a suliban!
Na erre jobb kedvem lett.
-Akkor holnap!- vágtam rá, majd elköszöntünk.Már elég közel voltam a Varázslók földjéhez (szokjátok meg kérlek, hogy az a park!), de Emmát még nem láttam sehol, ezért leültem egy padra.
Nem kellett sokat várnom, szerencsére Emma pár perc múlva már itt volt.
-Halii-köszöntem izgatottan.
-Halii- kaptam a szintén izgatott választ.
-Végre megalkottam a teljes storyt a fejemben!- pattantam fel
-Ááá végre!- sikoltott fel a barátnőm.Vagy tizenegyszer körbesétáltuk a Varázslók földjét, mire végeztem.
Szemünk csillogott a boldogságtól.
-És most te jössz!- mondtam elégedetten mosolyogva- Már alig várom a folytatást! Engem a kívancsiság fog a halálba vinni!
-Azt el is hiszem! -nevetett Emma , majd sejtelmes mosolyra húzta a száját- Igazán izgulni fogsz, miközben mesélek!
Azzal folytatta tovább.Lefagyva bámultam magam elé. Ezt már túlzasnak tartottam. Elég nagy túlzásnak.
-De Emma...-kezdtem lesokkolódva
-Igen?- kérdezte gyanakodva
-Nem gondolod... hogy nos... hogy is mondjam? Ez kicsit túlzás?-böktem ki nehezen.
-Túlzás? Ugyan mi ebben a túlzás?- kérdezte amolyan semmilyen érzelemmel.
És akkor belekezdtem az építő kritikámba, ami mindent megváltoztatott.
-Az szerintem elég nagy túlzás, hogy az örökvidám barátnő, örök búskomorrá változik, a fiú pszichopatává változik, felbukkan egy körözött gyilkos, és ennek tetejében a főszereplő öngyilkos lesz! Miután végzett magával teljes a káosz, és csak veszekedés és öldöklés van!-jött ki belőlem egyszerre.
Emma lesütötte a szemét, és egy könnycsepp gurult le az arcán.
-Tudod, hogy nem úgy ért...
Sajnálkozva közeledtem felé, és már támogatólag átkaroltam volna, de ekkor mérgesen pillantott rám. Hátrahőköltem. Szemével ölni tudott volna.
-Ezt én találtam ki, én vagyok az író!
A szereplőkkel... Bármit megtehetek! Bármit!- ordítozta magából teljesen kikelve -Ha én így akarom, így is lesz! Legyen az bármi!
Ijedt szemekkel néztem Emmára. Így még sosem kelt ki magából.
-Sajnálom, csak egy jó tanácsot aka...-próbáltam menteni a menthetőt, de semmi sikerrel.
-Nekem te ne adj tanácsot! Az én kitalációimat amúgy is többen olvassák!
A földre néztem zavaromban, hogy most ez hogyan jött ide, azt nem tudom.
-Emma...-kezdtem feleszmélve
De semmi esélyem nem volt a békülésre, ugyanis Emma már futott hazafelé.
Jobb futó vagyok nála, simán utolérem. Utána lódultam. Már a fele távot behoztam, mikor egyszer csak hirtelen elestem. Elég rég estem már, így nem igazán értettem, hogy mégis hogyan eshettem el ilyen fontos pillanatban.
-A francba!- nyögtem fel
Semmi bajom, csak a tenyerem horzsolódott fel kicsit. Miután felfogtam a történteket és felálltam, Emma már nem volt sehol. Mintha csak a sors intézte volna a hirtelen esésemet.Este ráírtam több helyen is, hívni is próbáltam, de elérni nem tudtam. Ezt nem hiszem el, hogy ilyen semmiségen vesszünk össze! Na nem baj, majd holnap suliban kibékülünk.
YOU ARE READING
Bármit (befejezett)
FantasyBea egy átlagos lány, átlagos napokkal. Nagyon szeret olvasni, törteneteket kitalálni, és egy nap eldönti hogy író szeretne lenni. Ezt az álmot egykori barátnőjével dédelgették. Aztán valami megváltozott. Rejtélyes, megmagyarázhatatlan események sor...