Emma
Továbbra is csak meredten bámultam maga elé. Kizártam a külvilágot, vagyis a többieket. Mármint nem tudom. Azon töprengek, hogy ők akkor most mik. Manipulálva vannak. Az elmúlt hetekre nem emlékeznek. Azt hiszik mind kitalált story, meg hogy megbolondultam.
Saját szememmel láttam, ahogy Rajmund semmissé teszi őket.-Azon gondolkozol, hogy mégis minek vedd őket? - zökkentett ki Rajmund, vigyora mindent tudásról árulkodott.
-Na várj- kezdtem - te nem tudsz már hozzáférni a gondolataimhoz. Akkor mégis honnan tudtad?
-Jajj te csacska, szerinted nem ismertelek ki eléggé ennyi idő alatt? - válaszolta - Óó, dehogynem!
-Sajnos igazad van. De akkor válaszolj!- kértem - Ha már egyszer úgyis itt maradunk örökké!
-Jól van, látom végre elismersz uralkodónak. - ült le egy trónszékbe - Ezért megkapod a választ.Egy pár másodpercig csöndben maradt, hogy húzza az idegeimet.
-Ők csak a színre lépésem idejére emlékeznek máshogy. Az önnállóságuk megmaradt. Tudod kinek van kedve minden másodpercben befolyásolni 3 embert!Hát ez nem teljes katasztrófa. Talán képes leszek így élni.
-Emma, Emma! - szólitgattak a többiek - Gyere reggelizni!
Talán ha úgy viselkedek, ahogyan alapból is tenném.
-Rendben megyek!- kiáltottam a konyha felé menő társaságnak.
Bea kinyitotta a hűtőszekrényt és elkezdte kiadogatni nekünk a hűtő tartalmát.
-Sajt- nyomta Lia kezébe a trappistát
-Sonka- Ezt Matyi kapta
-Paprika- kaptam egy adag paprikát a kezembe
Lia már ment a következő körért.
-Paradicsom
-Uborka
-Újhagyma
-Virsli
-Kolbász
-Szalámi
-Vajkrém és vaj
-Végül én viszem a mustárt és a ketchupot. - mondta Bea, majd miután kézbe vette az említett szószokat, becsukta a hűtőt
Kipakolta a tányérokat, Lia evőeszközöket osztogatott.
-És a szüleid?- csúszott ki a számon
- Hát nem emlékszel? - kérdezett vissza Bea - Tegnap elmentek Wellnesezni!
-Ja, kajak! Hogy miért nem jutott az eszembe!- csaptam a homlokomra.Ezután elkezdtük megcsinálni a reggelinket. Én vajkrémet és szalámit tettem a kenyeremre, az újhagymáról pedig úgy döntöttem, hogy harapom.
A velem szembenlévő Matyi vaj, kolbász és paradicsom mellett döntött. Mellette Lia vajkrémet, sajtot és uborkát vágott. A baloldalamon lévő Bea pedig vajat, sonkát és paprikát eszegetett.
Virsli most nem kellett senkinek.Megreggeliztünk, utána elővettük a klasszikusokat.
Felelsz vagy mersszel kezdtünk. A feladatokat/kérdéseket telefonos alkalmazásból szedtük, de flakonnal pörgettünk.
Ezt a just dance követte. Először kiválogattuk a négyeseket,
később pedig mindenki választott egy zenét, amit egyedül táncol le.
Na igen, nagy hely állt a rendelkezésünkre.
Nekem a Bailarra esett a választásom.
Miután Lia is befejezte a táncát (a szám a New rules volt Dua Lipától), rögtön odament egy szekrényhez, és elővette a Gazdálkodj okosan! társasjátékot. Nem volt kérdés mit csinálunk.-Nyertem!- jelentettem ki, és elhelyeztem a hiányzó darabot is, a konyhabútort.
Figyeltem ahogyan a többiek továbbfolytatják a játékot.Mindenki kimaxolta a játékot.
-Na most mit csináljunk? - kérdezte Matyi
-Mit szóltok a csók, házasság, halálhoz?- kérdezte Bea
-Nekem jöhet- bólintottam rá
-Ez jó ötlet- helyeselt Lia
-Oké, tessék- Bea elővett egy papírlapot, amelyet négyfelé vágott majd szétosztotta- Mindenki írjon fel kilenc nevet. Majd utána fokozzuk, ha kell.
Megkaptam a papírt, fel is írtam 9 nevet, ezek közül szerepeltek állatok is. A neveket összehajtogattuk és beraktuk egy sapkába.
-Én kezdem!- jelentette ki Matyi, és már nyúlt is a sapkába
Matyit Lia, majd Bea követte. A sorban én voltam az utolsó.-Józsi- kezdtem olvasgatni a neveket -Fényes... Eddig nem rossz
És az utolsóó- nyújtottam el, szép lassan bontogattam a papírcetlit - R-rel kezdődik... Vajon ki lehet az?
-Na, bökd már ki!- szólt rám Matyi- Ne húzd az időt
-Hát jó- mondtam, majd kibontottam a papírcetlit.
Amikor megláttam a nevet nem akartam elhinni. Valaki felírta poénból őt is.
-Na ki az?- kérdezte Bea- Áruld el nekünk!
-Rajmund- böktem ki.- Ez egyszerű lesz: Fényeshez hozzámegyek, Józsit megcsókolom és Rajmundot ölöm meg.
Miközben ezt kimondtam, Rajmund megjelent és a fejét csóválta ezekre a szavakra. Unott tekintetéből kiolvasható volt ,,A nincs hatalmad fölöttem" mondat.Ekkor jöttem rá, hogy a történtekről teljesen megfeledkeztem. Hogy a barátaim nem igazán azok, akiket megismertem, hiszen Rajmund hatalma alatt állnak. Hogy nem élhetünk így örökké. Valamit ki kell találnom Rajmund ellen. Talán ebben segítségemre lehetnek a barátaim. Tudtuk nélkül is. De még mindig semmi ötletem. Pedig kéne egy forgatókönyv. Miért most jelentkezik az írói válság?
YOU ARE READING
Bármit (befejezett)
FantasyBea egy átlagos lány, átlagos napokkal. Nagyon szeret olvasni, törteneteket kitalálni, és egy nap eldönti hogy író szeretne lenni. Ezt az álmot egykori barátnőjével dédelgették. Aztán valami megváltozott. Rejtélyes, megmagyarázhatatlan események sor...