Hogy mi változott meg Rajmund közbeavatkozásával?Milyen utóhatásai vannak?
Mindenki emlékezetében megmaradt, hogy Emma eltűnését milyen körülmények előzték meg. Hogy milyen sokáig távol volt. A rendőrök mindent tűvé tettek, majd egyszercsak, mikor már lemondtak róla, egy idő múlva felbukkant magától. Egy lezáratlan, de mégis megoldódott ügy.
Szüleiről se feledkezzünk meg. Emmának nem volt oka elmenni, mégis eltűnt. Vártak hazatértére, de egy idő után a reménykedés gyászba fordult át. Azt hitték meghalt. Majd hirtelen előkerült. Innentől kezdve nagyon féltették, szigorúbb feltételek mellett engedték csak el otthonról.
A sofőr, akinek azelőtt még nem volt balesete, elütött egy lányt. Azóta sem érti, hogy hogyan történhetett meg az egész, hiszen mégcsak nem is arra akart menni, de ezt bizonyítani nem tudja. Balesetmentes előélete és bűnbánása miatt a rendőrség elengedte az ügyét. Azóta még óvatosabban vezet, és messziről elkerüli azt a bizonyos zebrát.
A mentősök, a kórházban dolgozók is emlékeznek a balesetre.
Az a panaszkodós nővér azóta se látott egy beteghez egy nap ekkora forgalmat.
Az orvosok pedig még mindig csodálkoznak Bea gyors felépülésén.Petra- bár már megszabadult a befolyás alól- azóta sem tudta megkedvelni Beát.
Ám belátta, hogy az a megalázás sok volt, de azt is, hogy nem tehetett róla.Természetesen a tűzoltók sem felejtettek el semmit. Matyi apja meg megint vehetett szénát, csomó pénzért.
A kék füzet még most is őrzi az elázás nyomait.
Az erdőben egy tereplovas nem messze ügetett Beáéktól. Ő csak egy kék villanást látott, de lova megugrott, ő meg majdnem leesett. Hitetlenkedve hallgatták lovastársai.
Rajmund azóta is a kékvilágban bolyong, bezárva. Onnan többé szabadulni nem tud, de a képzeletével szórakoztatja magát. Átka kiteljesedett, ő maga kudarcott vallott.
És mi a helyzet Beával, Emmával, Liával és Matyival? (Megjegyezném halkan, hogy Bea, Lia és Matyi is eltűnt két napra) Ők visszatérhettek rendes életükhöz. Az okok miértjéről csak ők négyen tudnak, megfogadták, hogy sírba viszik azt.
Azonban többé már nem ugyanazok, akik voltak. Ugyanis a kék világban szerzett varázserejük megmaradt örökre.
YOU ARE READING
Bármit (befejezett)
FantasyBea egy átlagos lány, átlagos napokkal. Nagyon szeret olvasni, törteneteket kitalálni, és egy nap eldönti hogy író szeretne lenni. Ezt az álmot egykori barátnőjével dédelgették. Aztán valami megváltozott. Rejtélyes, megmagyarázhatatlan események sor...