9-"Varsa tabii öyle bir özel hayat."

3.2K 186 102
                                    

Karaca yorganı burnuna kadar indirdiğinde onu dinlemeye başladı.

"Tamam, üstüne gelip kışkırtıyorum bazen seni. Haklısın. Ama sen de geri adım hiç atmıyorsun."

"Ne atacağım ben geri adım asıl-"

Azer kaşlarını kaldırarak yine aynı durumda kaldıklarını ima ettiğinde Karaca susarak yattığı yerden doğruldu. Yorgan omuzlarından aşağısını sararken Azer'in gözleri birkaç saniyeliğine beyaz tenine tamamen zıt kalan siyah askılara takıldı.

"Son sefer baya iyiydin bak bunu da söyleyeyim. Nereden öğrendiysen güzel öğretmişler."

"Neyi?"

"Bir baktım bana bir cümle açıklama yapmadan kaybolmuşsun ortalıktan, güzel taktik."

Karaca gözlerini kaçırdığında Azer kayarak ona daha da yaklaştı. Karaca dizlerini bükerek aralarına koyduğunda ona döndü.

"Derdinin ne olduğunu öğrenmek istemiştim sadece."

"Bağırarak öğrenemezsin."

Azer maalesef haksız olduğu konuda olduklarını fark ettiğinde kaşlarını çattı.

"Özür dilerim. Dönecek misin eve?"

Karaca gülümseyerek başını ona doğru yaklaştırdı.

"Ödün kopuyor değil mi, annen öğrenir diye. Sırf onun için geldin buraya da.."

"Ya ben-"

"Kalk" Karaca ayağının ucuyla onu ittiğinde Azer kıpırdamadı. "Çık odamdan."

"Gelecek misin sen de?"

Azer'in suratındaki ifadeye baktığında bir an için onun gelmesini istediğini sansa da bunu annesinden laf duymamak için yaptığına emindi.

"Geleceğim, bekle koridorda." 

Azer ayağa kalktığında Karaca da bacaklarını yataktan sarkıtarak terliklerini aradı. Azer odadan çıkmadan aynanın önündeki Karaca'ya döndüğünde ilk kez vücudunu bu kadar yakından ve detaylı gördüğünü fark etti. 

'Demek ki yanımda rahat edemiyor' diye düşündü Karaca'yı ilk kez askılı bir kıyafetle gördüğünü fark ettiğinde.

Saçlarını toplamak için kollarını kaldırmasıyla üstü hafifçe yükselip belini açık eder hale geldiğinde belindeki gamzeleri fark ederek yutkundu ve odadan çıktı. 

Azer'in odadan çıkmasıyla üzerini değiştirip yanına gittiğinde birlikte sofraya indiler. Sessiz sualsiz geçen kahvaltıda su böreği olduğunu gördüğünde açlıkla yutkundu Karaca. 

Onu bu kadar iştahlı ilk kez gören Azer ciddi kalmaya çalışarak bu halini izledi. Su böreğine uzanamayarak annesine seslenmek için ağzını açtığında, Azer Ayşe'ye bakıp neden bir şey söylemeden ağzını kapattığını anladı. 

Ayşe son dilimi Akın'ın tabağına bırakmıştı. 

Karaca Akın'dan da isteyemediğinde yavaşça kendi tabağındaki dilimi Karaca'nın tabağına kaydırdı. 

Karaca şaşkınlıkla kendisine döndüğünde omuz silkti.

"Beğenmedim, güzel olmamış." 

Kahvaltıdan sonra çok kalmadan eve döndüler. Karaca mutfak ve salon dışında neredeyse hiçbir yerin dağılmadığını gördüğünde sevinerek temizliğe girişti. Azer'in de ufak yardımlarıyla kolayca toparladılar evi. Bu akşam kayınvalidesi ve görümcesi gelmiş olacaktı muhtemelen. 

JazbaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin