Oy verip yorum atmayı unutmayın lütfen 🙏♥️
Bölüm 18
Yaşadığım şu duyguları, hisleri tarif edecek kelimeler bulamıyordum. Ona her sarıldığımda , öpücükleri ile kalbim deli gibi atıyordu.
Kalbimin ritminin değişimine neden olan bu adamdan kesinlikle şikayetçi değildim. O benim yaşamım olan siyah gözleri, beni öpen dudakları, yüzümde dolaşan elleri ve bana sarılan kolları, içime çekebildiğim kokusu ve kulaklarımın işittiği o güzel ses tonu bu hayatın bana verdiği en güzel hediyeydi.
Şu an izlediğim yan profili ile bana ulaşamayacağım kadar imkansız bir güzellikmiş gibi geliyordu.
Ama imkansızım değildi artık.
O benimdi.
Kıvrılan dudaklarımla onu izlerken dikkatli bakışlarını yoldan ayırıp onu izlediğimi hissetmiş gibi bana çevirdi.
"Yine öyle bakıyorsun" dedi onunda dudağının kenarı kıvrılırken. Dediğiyle bakışlarıma çöken anlamamışlığı fark etti. "Yiyecek gibi" bu sefer sırıtarak konuşurken ben gözlerimi devirdim.
Hiçte ona yiyecek gibi bakmıyordum.
Tamam birazcık öyle bakıyor olabilirdim.
"Korkma seni yiyecek değilim" dedim dalga geçerek.
Yeniden yola çevirirken bakışlarını "Yiyebilirsin benim için sıkıntı yok" dedi o da benimle dalga geçerek.
Koluna yalancı bir sinirle hafifçe vurarak "Terbiyesiz" dedim ama yüzümde ki sırıtma bu durumdan keyif aldığımı belli ediyordu aynı şekilde onunda yüzünde oluşan gülümseme eğlendiğini gösteriyordu.
Ona vurduğum elimi tutarak dudaklarına götürdü ve avucuma dudaklarını bastırdı.
İçimi titreten hareketi yüzümdeki gülümsemeyi daha içten ve sıcacık bir hale getirdi, bu sıcaklığın bakışlarıma yansıdığınada eminim.
Her hareketi içimi sıcacık edip beni kendimden geçirmeye yetiyordu.
Elimi dudaklarından çektiğinde bırakacağını sandım ama düşündüğümün aksini yapıp sağ eliyle elimi kavradı ve bırakmayarak arabayı tek eliyle kullanmaya devam etti. Rahatsız değildim, aksine çok hoşuma gitmiş ve sesimi bile çıkarmamıştım.
Mahalleye yaklaşırken radyoda kısık seste çalan şarkı dışında arabada sessizlik hakimdi. Bakışlarım oturduğum için dahada yukarı çıkan elbiseme kayınca rahatsızca yerimde kıpırdanıp boştaki elimle elbiseyi aşağıya doğru çekiştirmeye başladım ama ben çektikçe tekrar yukarı doğru çıkıyordu en sonunda oflayarak pes ettim.
"Şu huyundan nefret ediyorum, hayır kendinde rahatsızsın ama inatla şu elbiseleri giyiyorsun!" Asafın gür ve kızgın sesini duyunca yeniden ona dönerek "Rahatsız değilim" dedim yalan söyleyerek.
Aslında dün giyerken hiç rahatsız hissetmemiştim, zaten ben açık giyinen biride değildim ki ama yinede Asaf çoğu zaman giyindiklerime söylenir dururdu. Ama asla hiçbir zaman bana giyinmeyeceksin diye sert bir tepki vermemişti. Bunu demesine ben izin vermezdim zaten.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Seninim Son Kez (Düzenleniyor)
ChickLit"Bak ulan bana!" Diye bağırdığında komodinin üzerindeki su bardağını yere fırlattı ve bardak tıpkı benim kalbim gibi gözümün önünde parçalara ayrıldı. "Gözümün içine bak ve öyle sensiz nefes almak istiyorum de!" Boğazı yırtılırcasına bağırırken ben...