Bölüm 5

59.2K 2.1K 402
                                    

Sabah erkenden dersim olduğu için okula gelmiştim. Ne kadar aklımı derse vermeye çalışsam da beynimi kemiren düşüncelerden uzaklaşıp derse odaklanamıyordum.

Zar zor tutmayı başardığım ders notlarından sonra dersim bitince ve gün içinde başka dersim olmadığı için direkt evime gitmeyi düşünüyordum.

Okulun bahçesine çıktıktan sonra bana seslenen arkadaşlarım ile adımlarımı kestim.

"Ayza, biz kafeye gidip bir şeyler yiyip içeceğiz sende gelsene" aslında eve gitmeyi düşünüyordum ama bugün başka bir dersim olmadığından ve saatin hala erken olmasından eve gitsem de boş boş oturacağımı bildiğimden onların teklifini kabul ettim.

"Olur" dedim onlarla birlikte okulun yakınında ki kafeye giderken.

Kızlarla kafeye geldiğimizde cam kenarında ki masalardan birine geçerken cam kenarına kendim oturdum. Siparişlerimizi almak için gelen garsona hepimiz kahve ve pasta istediğimizi söyledik.

"Of yemin ederim şu okul bitsede kurtulsak , şu gencecik yaşımda eriyip bittim ders çalışmaktan" sitemini dile getiren Nihaldi. Bu tepkisine hem gülüp hem onaylayan sesler çıkardığımız da okul hakkında bir iki kez daha konuştuktan sonra okulda ki bir kaç erkeğin ve kızın dedikosunu yapmaya başladılar.

Bu sohbetlerine dahil olmadım çünkü başkalarının arkasından konuşmak hoşuma giden bir şey değildi. Ne ben konuşurdum, ne de başkasının benim hakkımda konuşmasına da izin verirdim.

Daha sonra Gözde ve Mehtap'ın sevgilileri Can ve Özgür de aramıza katılmıştı.

Tekrar okuldan ve bir kaç film , dizi hakkında sohbet ettik.

Çantamda ki telefonumun zil sesini duyunca çantamı açıp içinden telefonumu aldım.

Arayan Nehirdi. Parmağımı cevaplamak için kaydırdım

"Efendim Nehir?"

"Ayzam, dersin bitti herhalde?"

"Hı,hı bitti, sende çıktın mı?"

Beni onaylayan bir ses çıkardı. "Evet , abimde işten erken çıkmış bugün de beni almaya gelmiş okula, dedim ki senide alalım. Okulda mısın hala?"

Dün akşam ona attığım mesajdan sonra bana cevap vermemişti ki zaten cevap beklememiştim sonrasında da abim ve ablama dönüp artık kalksak mı? Diye sormuştum. Onlarda beni onaylayınca Nehirin abi bizde kalkalım sesi ile onlarla birlikte Ali abinin mekanından ayrılmıştık. Ve yol boyunca asla göz göze bile gelmedik. Şimdi onu görecek olmanın düşüncesi beni alt üst etmişti.

"Hayır, okulda değilim. Arkadaşlarım ile kafedeyim ben , beni almanıza gerek yok siz geçin. " Sanki dediğim doğrulansın diye o an Gözdenin , sevgilisi Can'ın kulağına bir şeyler söyledikten sonra Can'ın gür kahkasının masada yayılması bir oldu.

Telefonda ki Nehir de duymuş olacak ki "Anladım canım , sana iyi eğlenceler o zaman" dedi.

Tam görüşürüz diyip kapatacakken Asafın sesini duydum. "Söyle ona kafenin konumunu atsın."

Bir an sesini duymanın vermiş olduğu heyecan ile nefesimi tuttum. Adamın sesini duymak bile seni bu hale getiriyorsa Ayza. Kendimi toparladıktan sonra

Seninim Son Kez (Düzenleniyor)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin