Medya :Altemur🖤
Geceye bulut olmalı insan, sevdiğinin gözyaşlarını yağmurla örtmek için ☁️
🥀
Dalin Kokulum : İnşAllah annen yaptığı sarmalara tuz yerine şeker koyarda yiyemezsin.
Dalin Kokulum : İnşAllah döner ve ayranın aynı anda bitmez.
Dalin Kokulum : Pizza yerken elindeki son dilim yere düşer inşallah.
Dalin Kokulum : İnşAllah aldığın beşyüz telelik ayakkabı ertesi gün %50 indirime girmiş olur.
Dalin Kokulum : Telefonun bozulur da teknik servise götürdüğünde garanti süresi dolmuştur İnşallah.
Dalin Kokulum : Aldığın ikinci el araba çalıntı çıksın inşallah.
Röntgenci :
Röntgenci :Sıradaki bedduayı sabırsızlıkla bekliyorum hanımefendiDalin Kokulum : Sen hala konuşuyor musun ya?
Dalin Kokulum : Çabuk kaldır o fotoğrafı.
Röntgenci : Engel kalktığına göre silebilirim artık.
Röntgenci : Sildim bile ;)
Dalin Kokulum : Bitti mi eğlencen?
Dalin Kokulum : Dalga geçerken çok eğlendin mi?
Dalin Kokulum : Biliyor musun o attığın fotoğrafın hiçbir önemi yok.
Dalin Kokulum : İnsanların ne düşündüğünü umursamayı bırakalı çok oldu.
Dalin Kokulum : Dalga geçmek için fotoğrafa ihtiyacın olursa bir şekilde ulaşırsın sen bana.
Dalin Kokulum : Abimi araya katmana ihtiyaç kalmaz.
Dalin Kokulum : Neyse. Güldük eğlendik ama yeter bu kadar eğlence.
Dalin Kokulum :Şimdi beni rahat bırakıp başka eğlence bul.
Röntgenci :Hey! Dur bir dakika
Röntgenci : Yanlış anladın beni. Amacım dalga geçmek değil. Gerçekten seviyorum seni.
Dalin Kokulum : Seviyor musun? Güldürme beni.
Dalin Kokulum : Sevgi ; sevdiğin kızın rezil olacağı şeyler yaptırmaz onu küçük duruma düşürmez. Böyle küçük oyunlara ihtiyaç yoktur.
Dalin Kokulum : Sevgi ile eğlenceyi karıştırmışsınız bayım.
Röntgenci : Konuşmama müsaade eder misin?
Röntgenci : Sevgime inanmıyorsan ona saygı duy.
Röntgenci : O fotoğrafı attım çünkü hatırlamana yardımcı olacağını söyledi doktor.
Röntgenci : Eğer birlikte yaptığımız aktiviteleri tekrarlarsak hatırlaman kolaylaşırmış.
Röntgenci : Sen iyi hissedeceksen uzak durum senden.
Röntgenci : Karşına çıkmam. Her zaman yaptığım gibi uzaktan severim.
Röntgenci : Senden iki isteğim var :
Röntgenci : Cevap verme, mesajlarıma da bakma ama engeleme beni içimde tutamıyorum artık izin ver içimi döküyüm.
Röntgenci : İzin ver yaralarını sarıyım.
Röntgenci : Senin gözyaşların yağmur olurken ben gecen bulut olup gözyaşlarını saklıyım .
(görüldü)
🥀
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dalin🐣 || Yarı Texting
HumorBen : Bıcı bıcı yaparım dalin'le Ben : İpek gibi saçlarım Ben : Bıcı bıcı yaparım dalin'le Dalin Kokulum : Mis gibi kokarım :\ #rastgele2 | 27 Eylül bela senesi Rastgele1 | 29 Eylül cehennem yılı macera#1