Dalin Kokulum 'Sorgu' gurubunu oluşturdu
Sizi ekledi
Mısır püsküllü (Mısra) kişisini ekledi
Gereksiz mahlukat (Barlas) kişinin ekledi
Anka : Yarım saat sonra hepiniz atacağım konuma gelin.
Şu Altemur ve abim arasında olan karşılıklı anlaşmayı öğrenelim. (Not : ilk bölümlerde Barlas engeli kaldırınca aramızda karşılıklı çıkar ilişkisine dayanan bir anlaşma var demişti)
Altemur : Siktirrr
Barlas : Sıçık. Cafer bez getir
Mısra : Noluyor ya ne anlaşması?
Ve ben neden geliyorum?
Anka : Pek sevgili yengeciğim! olduğun için geliyorsun
Mısra : Anladım yengeciğim!
Barlas : Siz ne güzel anlaşıyoruzsunuz böyle
Anka : *konum
Bekliyorum...
🌙🌙🌙
Anka 'nın attığı konumdaki kafenin önüne gelince derin bir nefes aldım. Konserin üzerinden iki gün geçmişti ve Anka' nın bu konuyu uyutmaması hiç iyi olamamıştı. Daha fazla düşünmeden içeriye girdim. Mısra ve Barlas birlikte oldukları için birlikte gelmişlerdi. Masaya oturup ne olacağını beklemeye başladım.
"Evet gelelim artık şu karşılıklı çıkar ilişkisine" Anka 'nın konuşması ile gözlerim Barlası buldu.
"Sen mi bahsettin bu konudan?" Diye sorunca başımı olumlu anlamda salladım. Bu kızın hafızası neden bu kadar kuvvetliydi? Bu kız neden bu kadar zekiydi?
"Sen mi başlarsın ben mi başlıyım Altemur?" Sen başla dercesine elimi salladım. Bir müddet ne konuşacağını tartmak için sessiz kaldı.
" Anka ve Altemur küçükken çok yakın davranıyorlardı ve bu beni rahatsız ediyordu. Altemuru defalarca uyarmama rağmen Anka dan uzaklaşmadı. O yüzden ben de Mısra ile yakın davranmaya başladım. İlk başlarda amacım küçük bir intikam olmasına rağmen zamanla bu duygularım aşka dönüştü. " Masumane bakışlarını Mısraya döndürüp devam etti.
"Durum bu olunca ve Anka hafızasını kaybedince biz de bir anlaşma yaptık."
"Ne anlaşması" Mısra, yırtık dondan çıkar gibi araya girince göz devirdim.
"Sakin ol güzelim ve bölme beni. Babanızın tahini çıkınca aramıza mesafe girecek ve Anka sizi hatırlamayacaktı. Altemur seninle görüşmeme devam etmek karşılığında Anka nın hayatına sevgili manasında hiçbir erkeğin girmesine engel olacaktım." Anka ve Mısra konuşulanları sindirmek için sustular.
Yaptığımız adice ve bencilceydi. Hiçbir mazereti yoktu ama çocukluk aklıyla yapmıştık.
"Peki ya başkasını sevseydim? O zaman da ayıracak mıydınız beni?"
"Güzelim kalp sadece bir kişiyi sever olur."
"Altemur ile aramızdaki şeyin sadece çocukça bir heves olabileceğini düşündünüz mü peki?"
Konuşmalara dail olmuyordum çünkü ne dese haklıydı. Üzerinde kumar oynamıştık resmen. Başkasını sevme düşüncesini silip attım beynimden. Düşünürsem kafayı yerdim. Mekanda yankılanan tokat sesiyle gözlerim Mısrayı buldu. Barlasa tokat atmıştı. Ankaya baktığımda ifadesizdi, çok sakindi. Bu sakinliği beni korkutuyordu.
"Bu kadar düşeceğinizi asal tahmin etmezdim. Senin benimle konuşa bilmen için Ankayı piyon olarak kullandın. Abim ne kader taş koyabilirdiki yolumuza bir gün pes edecekti. Sakın olayı çocuktuk yaptık bir hata kısmına getirmeyin. Dediğini gibi kalp sadece bir defa sever ama seveceği kişiye de seçmez. İkiniz de sakın karşıma çıkmayın! " Dedikten sonra çantasını alıp dışarıya çıktı. Ardından Barlas da çıkınca biz Anka ile baş başa kaldık .
Başım eğikti ama nolursa olsun onun sevgisini bir kez daha kazanmıken bırakmazdım.
"Senden nefret edebilirdim veya başkasını sev-"
"Anka yalvarırım o cümleyi tamlama. Yaptığım adice ama yaptık bir kere geriye gönebilsem inanki yağmazdım ve gerçekten birisini sevdiğini görseydim araya girmez uzaktan severdim. Adi şerefsizin önünde gideniyim ama ne olursa olsun sizi ayıramazdım."
"Bu yaptığından sonra bu cümleyi kullanman güzel." Sesi o kadar sakindi ki bu olayı hiç yaşamamış gibiydi.
"Son bir şey soracağım. Bunu başkası biliyor muydu?" Kafamı olumsuzca iki yana salladım. Kimse bilmiyordu ve bizimle mezara gitmesi gerekiyordu. Çantasını yavaşça eline alıp aynı yavaşlıkla ayağa kalktı.
"Kendine iyi bak Altemur Uraz" sesi buz gibiydi ve Anka sadece yabancılar ile soğuk konuşurdu. Yabancı olmuştum onun gözünde. Kendine ve o güne lanet ettim. Ankayı ve kardeşimi kaybetmiştim. Bu olay duyulduktan sonra dostlarımı ve ailemi de kaybedecektim. Anka annem ve babama en yakın dostlarının emanetiydi.
Ankayı ortaya koyduğumuz bu kumarda kaybeden Barlas ve bendim.
UrazAltemur : Yetenek meselesi sevgili(m) Anka @Anka_Günalp
178.073 beğeni
Yorumlar sınırlı
*1 gün önce paylaşıldı*Paul&Mira : Vay kardeşim sonunda mürvetinizi gördük
Doğhanınz : Bir ben sap bir ben özgür.
+f : Seni ısırırım yakışıklı
Yanıt @UrazAltemur : ;)
Yanıt @Anka_Günalp : Takipçilerinin de senin gibi köpek olduğunu bilmiyorum sevgili Altemurcuk🌙🌙🌙
İnstagram bölümü yapacaktım ama aklıma hiçbir şey gelmedi ben de bölüm sonuna fotoğraf koymaya karar verdim.
İstediğiniz kadar sövebilirsiniz. Böyle olmayacaktı ama kendini bunu yazarken buldum...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dalin🐣 || Yarı Texting
ЮморBen : Bıcı bıcı yaparım dalin'le Ben : İpek gibi saçlarım Ben : Bıcı bıcı yaparım dalin'le Dalin Kokulum : Mis gibi kokarım :\ #rastgele2 | 27 Eylül bela senesi Rastgele1 | 29 Eylül cehennem yılı macera#1