25

3K 267 135
                                    

İki hafta sonra...

Elimdeki sigarayı yere atıp ayağımla ezdim. En son lise yıllarında içtiğim sigarayı iki hafta önce tekrardan elime almıştım. Hiçbir tat vermese de iyi hissettiriyordu. Diğer elimde tuttuğum telefondan Anka 'nın sosyal medya hesabına girdim. Doğan ile birlikte fotoğraflar atıyorlardı. Dişlerimi sıkıp fotoğrafı büyültüm. Mutluydu ama gözlerinde kırgınlık vardı. Kırmıştım onu karşılığında daha fazla kırılarak.

  En son sekiz gün önce çevrimiçi olmuştu Anka. Doğhan sa beş gün. Merak ediyorumdum ama kimseye soramıyordum.

Gözlerim  Paulün gizlice çektiği fotoğrafa kaydı hala silmemişiti. Neden silmediğini merak etsem de soramadım.

Anka_Günalp : Efsanelere inanın ve inandırın #Birkavuşmabankı @UrazAltemur(saçları sarı hayal edin bankı da süslü bir şey) 129

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Anka_Günalp : Efsanelere inanın ve inandırın #Birkavuşmabankı @UrazAltemur
(saçları sarı hayal edin bankı da süslü bir şey)
129.062 beğeni
Bu gönderi yorumlara kapatılmıştır

'
Yümüzmde kırık bir gülümseme vardı.  Elim klavyeye gitti ama hiçbir şey yazamadım. Sinirle telefonu duvara fırlattım. İlk engelde beni önüne sunulan teklifi kabul edip İzlandaya yerleşmişti. Doğhanla aramız her ne kadar bozuk olsa da bazen onun fotoğraflarını gönderiyordu.

  Odadan çıkıp mutfağa gittim. Doğru düzgün bir şeyler yiyemiyordum. Uykusuzdum. Zayıflamıştım. En çok da eksiktim.

"Barlas biliyorum Anka geldiği zaman Altemura her şeyi söyleyecek ama iki hafta oldu hala ortalıkta yoklar. Altemur hiç iyi değil sigaraya başladı." sessizce Baralasla konuşana ikizimi gizlice dinledim. Anka bana ne anlatacaktı? Neden ortalıkta yoklardı?

...

" nE? Abi neden daha önce söylemiyorsuz ben Altemura haber veriyorum. " Sesi endişeliydi. Kalbim sıkıştı. Duyacaklarım hoşuma gitmiyecekti. Daha fazla oyalanmamak adına hemen söze girdim.

"Alkan, bana ne anlatacaksın?"

Korku ve endişeli gözler ile bana döndü.

"İlk uçakla İzlanda ya gidiyoruz Anka ve Doğhan kaza geçirmişler."

|||

Finale son 4 veya 3

Dalin🐣 || Yarı Texting Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin