09

5.4K 422 190
                                    

Medya yine muq👌

📌

Dalin Kokulum : Dün gece babam geldi yanıma. Gözlerim kapalıydı ama varlığını hissettim ; saçımı okşayıp Lemis ve Loshep 'in hikayesini anlattı. Rüya gibi değildi. Sabah uyandığımda gitmişti ama kokusu sinmiş yatağıma... (05 :13)

Röntgenci |çevrimiçi

Röntgenci yazıyor...

Röntgenci : Baban değil ben geldim güzelim. Baban ve annen 13 yaşında geçeridiğiniz kazada öldü hiçbir zaman geri gelmeyecekler (silindi)

Dalin Kokulum : 5 gün sonra Yakamoz parkında saat 18 :30 da baş harflerimizin kazılı olduğu ağacın altında bekliyor olacağım seni.

Dalin Kokulum : Merak etme gözlerim bağlı olacak gizliliğine saygım var.

Dalin Kokulum :1 dakika bile geç kalırsan basar giderim.

İlk defa dediği yerde başım dizlerindeyken saçlarımı okşayıp anlatmıştı Liman'ın efsanesini. Huzur bulduğum sesten, huzur bulduğum kişi tarafından analtılmıştı o hikaye. Hatırlıyor oluşuna mı yoksa onun yanında olacağıma mı sevineceğimi yoksa beni babası sanmasına mı üzüleceğimi bilemedim.

Röntgenci : Hatırloyor muson?

Röntgenci : *Hatırlıyor musun?

Dalin Kokulum : Maalesef hayır. Kazadan önce tuttuğum günlükte yazıyordu.

Röntgenci : Umut... Umut her zaman var. Bir gün hatırlayacaksın beni ve biz eskisi gibi mutlu olup aynı hayalleri kuracağız.

Röntgenci : Bak şimdi seninle bir anlaşma yapacağız .

Dalin Kokulum : Ne anlaşması?

Röntgenci :  13 Yaşında geçirdiğin trafik kazası yüzünden 7-13 yaş aralığında yaşadığın hiçbir şeyi hatırlamıyorsun. Bizi, beni  de hatırlamıyorsun.

Röntgenci : Hatırlamana yardımcı olmak için her gün bir anımızı tekrarlayacaksın.

Dalin Kokulum : Anlaşmalar karşılıklı olur.

Dalin Kokulum : Sen de gün sonunda kendin ile ilgili bir bilgi verirsen uzlaşabiliriz.

Röntgenci : Bana uyar güzelim

Dalin Kokulum : Anlaştık o zaman Mr. Röntgenci

Röntgenci : Anlaştık Miss. Dalin

📌

LGS tayfası umarım istediğiniz gibi geçmiştir sınav. (Matematik zormuş sanırım. Milli eğitim yapmış yine yapacağını. )

Bölüm geçiş bölümü gibi oldu ama olayların kafanızda oturması için gerekliydi. Diğer bölümler yine eğlenceli ve daha uzun olacak gibi...

Dalin🐣 || Yarı Texting Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin