Sabah uzun zamandır hissetmediğim kadar huzurlu hissetmiştim kendimi. Sevdiğim kız ile güne aynı çatı altında farklı odalarda başlamıştık. Kahvaltıyı hazırlayıp uykucu meleğimi uyandırdığımda başata gece onu uyandırdığım için mırın kırın etse de sonradan anı yaşamaya karar verip bol kahkahalar eşliğinde kahvaltımızı yapmıştık. İşleri olduğu için evine gittiği zaman kendimi yine boşlukta hissetmiştim.
Üzerini değiştirmek için odaya girdiğimde burnuma Anka 'nın kokusu doldu. Bu koku dalin kokusu gibi değildi. Teninin kokusu da karışmıştı.
Huzurla bir nefes alıp kendimi yatağa bıraktım. Anonim olarak rahatça onu sevdiğimi söyleyebiliyor olsam da Anka' nın rahat hissetmediğin hatta kendini suçlu hissettiğini biliyordum.
Gün boyu böylece uzanmak istesem de yapılacak işlerim buna engel oluyordu. İkizim Alkan yurt dışından gelecekti. Burda üniversiteler yaz tatiline çoktan girmiş olsa da onun tatili yeni başlıyordu.
Kendime küçük bir valiz hazırlayıp bagaja yerleştirdim. Bir hafta boyunca Ankayı göremiyecek olmamın huzursuzluğun yaşıyordum. Barlas ile konuşursam Ankayı yanına çağırabilirdi. Arabayı Limana doğru sürüp yolun keyfini çıkardım. Eve gidince Barlas ile konuşacaktım.
Arabayı sitenin otoparkına park edip elimdeki küçük valizi evin kapısının önüne bırakıp üst kata çıktık. Zile bastım. Barlas'ın kapıyı açması ile direkt konuya girdim. "Ankayı arayıp yanına çağır." Bana anlamaz gözler ile bakınca bıkkınlıkla nefesimi dışarıya verdim.
" Alkan geliyor o yüzden bir hafta boyunca burdayım. Anka ile aramız iyiyken ayrı kalamam istemiyorum" dediğimde bıkkınlıkla nefesini sesli bir şeklide dışarıya verdi.
" Dua et Mısra var işin ucunda" dediğinde sırıttım. Elimle omzuna iki defa vurup kapıyı kapatmadan önce beni duyacağı bir şekilde "Anka ile konuşurken kardeşimle sevgili olduğunuzu ağzımdan kaçırmış olabilirim" diyerek merdivenlerden koşarak aşağıya indim. Arkamdan atılan ayakkabılar ve tehdit cümleleri ile sırıtıp cebimdeki anahtarla kapıyı açıp içeriye girdiğimde tüm aile tamamlanmış oldu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dalin🐣 || Yarı Texting
HumorBen : Bıcı bıcı yaparım dalin'le Ben : İpek gibi saçlarım Ben : Bıcı bıcı yaparım dalin'le Dalin Kokulum : Mis gibi kokarım :\ #rastgele2 | 27 Eylül bela senesi Rastgele1 | 29 Eylül cehennem yılı macera#1