08

5.9K 460 331
                                    

Medya : Altemur/ bu kadar tatlı olma lan zalımın oğlu ...

🥀

Dalin Kokulum : Allah belanı vermesin Röntgenci belim koptu. (14 : 45)

Dalin Kokulum : Senin aklına uyup motor yarışı yapanda  kabahat.

Dalin Kokulum : Bilseydim  bu kadar iyi olduğunu yine de yarışırdım ;)

Dalin Kokulum : Büyük bir farkla yenilsem içim acımazdı .

Dalin Kokulum : 16 saniyecikle kaybetmek de ne demek ya 😡

Aklıma dün geceki konuşmamız gelince gülümsedim. Görüldü attıktan iki saat sadece  engellemeyeceğini yazmıştı. Konuşmayı devam ettirmek için ;

  Anka'nın motorsikletlere ona hayranlığı aklıma gelince yarın için yarış ayarlamış iddaaya girmiştik. Eğer o kazanırsa karşısına çıkacaktım fakat benim kazanmam ile istediğim  menüyü hazırlamaya başlamıştı. Onu sinir etmek çok eğlenceli olacağı için watsappa girip aklıma gelen ilk şeyi yazdım.

Röntgenci : Güzelim ben sana dedim  kaybedince üzülürsün diye.

Dalin Kokulum : Gözalom bon sona dedüm köybüdonce  özülorson doyo.

Dalin Kokulum : Nerden senin güzelin oluyorum acaba?

Dalin Kokulum : Markette mısır gevreğinin yanına promosyon olarak beni verdiler de benim mi haberim yok?!

Röntgenci : Ağzın çalışacağına elin çalışsın. Daha son isteğimi söylemedim.

Dalin Kokulum : Senin aksine ben ikisini aynı anda yapabiliyorum bay Röntgenci

Röntgenci : Ciddi misin? Ben seni sakız çiğnerken yürüyemeyenlerden sanıyordum.

Dalin Kokulum : Hahahahahahaha çok komik! Sanırım ilk esprin ;)

Röntgenci : Seni her gördüğümde yeni doğmuş bir bebek gibi olduğumu hesaba katarsak ilk esprim ;)

Dalin Kokulum : Baklava hazır şimdi son  isteğinizi alalım bitsin şu iddaa. Sende kurtul bende.

Röntgenci : Bu sefer de kaç bakalım güzelim sonunda pes edecek koşa koşa bana geleceksin.

Dalin Kokulum :  Bu dediğine sen inanıyor musun?

Röntgenci : İnanmıyorum biliyorum ;)

Röntgenci : Son isteğime gelecek olursak ; seni yenmemin şerefine içli köfte istiyorum ama karabiber olmasın içinde.

Dalin Kokulum :  Neden karabiber olmuyormuş içinde?

Röntgenci : Çünkü alerjim var ölmemi istemezsin değil mi?

Dalin Kokulum : Seni öldürmek zevkli olurdu aslında ama vicdan azabı çekemem.

Dalin Kokulum : Şimdi çıkıyorum mesaj atınca yemekleri kapının önünden alırsın ( 15 : 12)

Dalin Kokulum :   Her şey hazır kapının önüne koydum alırsın ;)  (19:24)

Dalin Kokulum : Afiyet olsun inşallah yerken boğulursun.

Röntgenci : Ben de seni seviyorum Dalin Kokulum <3

Dalin Kokulum : Haa bu arada unutmadan söyleyeyim içli köftelerden birisinin içinde karabiber var.

Dalin Kokulum : Hangisi olduğunu bilmiyorum ;)

Röntgenci : Hassi....

Röntgenci : Varsın ölümüm senin elinden olsun güzellik...

Röntgenci : Ölmeden önce son isteğim :  dizlerine uzanıp saçlarımı okşarken bana yeniden Lemis  ve Joseph 'in efsanesini anlatır mısın?

🥀

Not : Unutanlar için Lemis Liman şehrinin denizinin adı.  Her şehrin olduğu gibi Limanın ve MarVüs ün de efsanaleri var. Hep birlikte bir gün onların efsanesine ortak olamak dileği ile ...

Dalin🐣 || Yarı Texting Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin