27

3.1K 253 147
                                    

Ankanın saçlarını o halde görünce direkt doktorunun yanına gittim. Başta içeriye girmeme izin vermese de sonradan ikna ettim. Hemşire  beni içeriye aldığı zaman ağır adımlara Anka 'nın yanına gittim. Beyaz teni daha da beyazlamış ve kilo vermişti. Ellerimi saçının arasına daldırıp oynamaya başladım. Elime aldığım saç tutamını parmağımın üzerine dolandığımda biraz eksik kalıyordu.

Saçlarını çok hafif kestirmiş sapsarı saçlarını kahverengine boyamıştı. Bu hali de güzeldi ama garip hissettiriyordu. Konuşmadım, daha doğrusu konuşamadım. Onu bu halde görmek zordu. Göz kapakları masmavi gözlerini gizlemişti. Eğilip alnından öptükten sonra yoğun bakımdan çıkıp alış veriş merkezine girdim. Kişisel bakım reyonundan eski saç rengi ile uyuşan herhangi marka saç boyasını alıp hastaneye döndüm. Doktorun dediği gibi normal odaya almışlardı fakat hala uyanmamıştı. Paketin arkasında yazan talimatlara uyup yavaşça boyayı saçlarına sürdüm. Nasıl yapılacağını bilmesem de youtubeden izlediğim videolar işe yaratmıştı.

Tüm saçını boyayıp bekledikten sonra yıkadım. Orijinal saçları gibi olmasa da böylesi daha iyiydi.

Kafamın altındaki zemin hareket ediyordu. Gözlerimi yavaş yavaş açıp ne olduğunu anlamaya çalıştım. Ne ara uyumuştum? Kafamı kaldırdığımda bir çift mavi gözle karşılaştım. Uyanmıştı... Doktoru çağırmak için hızlıca ayağa kalktığımda beni durduran Anka 'nın cümlesi oldu.

"Gökkuşağının renkleri üzerine mi bulaştı! yoksa sen gökkuşağının çocuğu musun?"

De demişti o? Bir anda yıllara 12 yıl öncesine gittim geldim. Umut dolu bakışlarla gözlerine baktım. Beynimden geçip dönüp cümleyi duymuş gibi beni yanıtladı.

"Gökkuşağının çocuğu, her şeyi hatırlıyorum."

(Anka 'nın saçlarını boyattığı hali)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Anka 'nın saçlarını boyattığı hali)

Bir sonraki bölüm final...

Dalin🐣 || Yarı Texting Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin