Medya |Doğhan (Gamzene gurban zalımın oğlu)
D.K : Çözülmeyi bekleyen bulmaca gibi ne bekliyorsun?(17: 36)
Röntgenci : Çözmeni ;)
D.K : Çozmini
D.K : ÖSYM ' nin paragrafları gibi bu cümle. Okuyorsun okuyorsun hiçbir şey anlamıyorsun.
Röntgenci : Sarışınım senin devre yanmış. Sen o güzel beynini daha fazla yorma ben sana açıklarım
Röntgenci : İkizim var.
Röntgenci : Sormadan cevaplım
Röntgenci : O da erkek
Röntgenci : Aramızda da 1 gün var ;)
D.K : 1 dakika demek istedin sanırım?
Röntgenci : Hayır. Ben 23:58 de doğmuşum ikizim de 00 : 01 de.
Röntgenci : 3 dakika ile abi oldum anlayacağın ;)
D.K : İlk doğan çocuk sanıldığı aksine büyük değil küçük çocuktur kısacası çok sevinme derim ;)
D.K |çevrimdışı
Röntgenci : 3 günlük soru hakkını doldurdun çok bilmiş ;)
📌
Doğhan kişisi Ardinyoları bozuk gurubunu oluşturdu
Poul kişisini ekledi
Anka kişisini ekledi
Doğhan : Bebeler toplanın birazdan sevgilimi guruba ekliyeceğim ona göre insan gibi davranın davranın.
Poul : Oğlum senin sevgilinin olması bir dişi köpeğin daha eş bulması demek.
Doğhan : Paul! Hayatım sana bu sözleri hiç yakıştıramadım. Sen bana köpek mi demeye çalışıyorsun?
Paul : Direkt hiç dolandırmadan köpek diyorum ;)
Anka : N'oluyor burda? Konu ne?
Poul : Anka kuşum köpekler okuma - yazma öğrenmiş onu konuşuyorduk.
Anka : Paul sen okuma yazmayı öğrendiğin zaman bunu anlamış olman lazımdı ;)
Doğhan : Off! Kapağın sesi bizim evden duyuldu Ankaşkım 😘
Doğhan : Paul burda durup gömülüşün şerefine parti vermek isterdim ama sevgilim ile sizi tanıştırmam lazım.
+0548* kişi eklendi
Paul : Hoşgeldin yenge^^
Anka : +
0548* : Ne yengesi Doğhan!
Doğhan : Sinirlenme Altemurcuğum seni arkadaşlarım ile tanıştıracağım
Anka : Altemur pp'dan hatırladım seni sahilde fotoğrafımı çekmişin ama gay olduğunu bilmiyordum
Paul : Namusumun elden gitmiş olma olasılığı var mı Doğhan?
Anka : Geçmiş olsun kardişim @paul
Paul : Eyvallah reyiz. Altemur biz yenge mi diyeceğiz sana yoksa enişte mi diyeceğiz?
Anka : Bülent Ersoy olayına döndü bu xdjkwqpa
Altemur : Ne yengesi ne eniştesi Allah aşkına. Tercihlerim erkekler değil kızlar!
Altemur : Seninle de sonra görüşeceğiz Doğhan!
Doğhan : Ev boş bebeğim ;)
Altemur : DOĞHAN SEN BİTTİN OĞLUM!!
Anka : Helvanı ben kavururum eski dostum.
Paul : Fındıklı yapalım helvayı. Daha güzel oluyor ;)
Doğhan : Şu an hava alanıdayım hakkınızı helal edin. 9 ay sonra yiğenlerinizi sevmeye gelebilirsiniz.
Doğhan |çevrimdışı
📌
Telefonu sakin olmaya çalışıp yolcu koltuğuna bıraktım. Ankaya lezil olmuş Paul 'ün de diline düşmüşüm. Doğhan gilin evinin önüne geldiğimde aracı park edip zile bastım. Yanlaşık bir dakikalık beklemenin ardından Paul kapıyı açtı
"Hoşgeldin enişte."
" Doğhan nerede?"
"Sevgilisini de merak edermiş" dedi yüzünde oluşan piç gülüşüyle. Boğazını sıkıp dişlerimin arasından tıkladım
" Ankaya sevdiğimi bildiğin halde sakın bir daha böyle konuşma seni doğduğuna pişman ederim! Kafede olanları da unutmadım" dediğimde ellerini havaya kaldırıp
"Büyüksun abi" demesi ile dudağım yukarı kırıldı.
"O da burda mı?"
"Mutfakta helva kavuruyor" demesi ile adımlarımı mutfağa yönlendirdim. Eve daha önce defalarca geldiğim için yabancılık çekmiyordum. Mutfak kapısının önüne geldiğimde kulaklık ile müzik dinleyip bir yandan da helva kavuran sevdiğime baktım. Her sabaha görmek isteyeceğim bir manzaraydı. Biraz daha mutfak girişinde Ankayı izledikten sonra salona geçip üçlü koltuğa yayıldım.
Kısa bir süre sonra elinde tabaklarla gelen Anka başata biraz dalga geçip sonradan da Paul ile yaptığımız konuşmaya dahil oldu. Ankaya bu kadar yakın olmak tüm dengemi bozuyordu.
Kalp krizi geçirmeden sonlanan akşamda herkes Paul ev sahibi olarak bizi kapıya kadar geçirip göz kırptı.
"Anka uykum var Altemur seni eve bıraksa olur mu?" dediğinde minnet ile gülümsedim.
" Sorun olmaz ben taxsi ile de geri dönebilirim" demesi ile anında kaşlarım havalandı.
" İtiraz istemiyorum ben bırakırım seni." sesindeki kararlılığı algılamış olacak ki Paul ile vedalaşıp arabaya bindi. Sürücü koltuğuna yerleşip adresi bilmeme rağmen tekrardan adresi sorup bildiğim yollardan ilerledim. Evin önüne geldiğimizde telefon ile kapıyı açıp garaja park ettim. Anka anlamaz gözler ile bana bakınca omuz silkip arabadan indim.
"Karşı komşum sen misin yani?" deyince kafam ile onayladım. Evinin önüne kadar bırakıp eve girişini izledim. Odasının ışığı yandığında eve girip tersa çıktım. Masanın üzerinde duran sigaradan bir dal alıp düşüncelerim ile sigaranın zehirli dumanını havaya üfledim.
D.K : İyi geceler Röntgenci.
Röntgenci : İyi geceler güzel kokulu kız.
📌
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dalin🐣 || Yarı Texting
HumorBen : Bıcı bıcı yaparım dalin'le Ben : İpek gibi saçlarım Ben : Bıcı bıcı yaparım dalin'le Dalin Kokulum : Mis gibi kokarım :\ #rastgele2 | 27 Eylül bela senesi Rastgele1 | 29 Eylül cehennem yılı macera#1