Medya beni benden alıyor 😁😁
🍷
Dalin Kokulum : Saklama kaplarını kapının önüne koydum alırsın. Tekrardan teşekkür ederim ^^ (07:15)
Röntgenci : O kadar aşk itirafı yaptım senin kurduğun cümleye bak. Odunlukta tarih yazdın güzelim bravo seni ayakta alkışlıyorum.
Dalin Kokulum : Boş yapma Röntgenci
Röntgenci : Röntgenci derken?
Dalin Kokulum : *ekran görüntüsü*
Dalin Kokulum : İsmini bilmediğim için böyle kaydettim. Eğer ismini söylersen değiştirebilirim.
Röntgenci : Güzel deneme ama başarısız ;)
Röntgenci : Daha iyi yollara başvurmalısın
Röntgenci : Ama illaki başak bir şekilde kaydetmek istiyorsan 'Gelecekteki kocam' 'Çocuklarımın babası' 'Sevgilim' bu üçünde birini seçebilirsin ;)
Dalin Kokulum : Bu kadar eminsin yani seninle evleneceğime
Röntgenci : Bir insanın kaderine doğduğu gün iki şey yazılır ; bir ölüm tarihi, iki evleneceği kişi
Röntgenci : Bu yüzden eminim dalin kokulum kaderimsin sen benim.
Dalin Kokulum : Engel geliyor. Bu sefer abim de kaldıramaz o engeli
Röntgenci : Bu sefer hazırlıklıyım güzelim engellersen ifşalarını instagramda paylaşırım.
Röntgenci : Ufak bir hatırlatma en son attığım fotoğrafın hatırladığım kadarıyla 82. 471 beğenisi vardı ;)
Dalin Kokulum : Tehdit mi ediyorsun sen beni?
Röntgenci : Yok dalin kokulum sen yanlış anladın ben olacakları söyledim sadece
Dalin Kokulum : baybay.
Röntgenci : Halbuki ben mavi tiki çok severdim şimdi tek tik :\
Röntgenci : Bölüm sonunda görüşürüz dalin kokulu kız
Röntgenci : *Gün sonunda
🍷
Sahilde oturmuş denizi izliyordum. Anka' nın gözlerinin içine doya doya bakamamnın acısını deniz ve gökyüzünü izleyerek çıkarıyordum. Deniz gibi güzel gökyüzü gibi huzur veren gözleri vardı.
Yanımda hissettiğim hareketlilik ile bakışlarımın odağı hasret kaldığım maviler oldu. Elindeki deri ceketimi uzatıp teşekkür etti. Yine gülümseyerek cevap verdim. Bu huzur verici sessizliği ağzımdan çıkacak kelimeler ile bozmak istemiyordum.
Elinde tuttuğu telefonu bana çevirip notlar kısmına az önce yazdığı cümleyi okudum
"Ceket için teşekkür ederim ^^"
Yazdığı cümleye anlamaz gözler ile baktım. Anlamadığımı fark etmiş olacak ki kendi kendine 'Okuma yazma da mı bilmiyor' diye mırıldanıp el kol hareketleri ile bir şeyeler anlatmaya çalıştı. Bu haline kıs kıs güldürken İngilizce olarak teşekkür etti.
"Yok hayır bu böyle olamayacak bizim dilimizi bilmiyor mu diyeceğim ama geçen gün hatırladın mı dediğimde kafa salladı. Belkide beni geçiştirmek için öyle yaptı. Bir de İngilizce ortak dil diyorlar ama bu İngilizce de bilmiyor . Acaba okuma yazması da mı yok. Hem konuşamıyor hem okuma yazması yok hem de işaret dili bilmiyor halbuki dün tüm gece işaret dilinde bir kaç cümle öğrenmek için çalıştım. "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dalin🐣 || Yarı Texting
HumorBen : Bıcı bıcı yaparım dalin'le Ben : İpek gibi saçlarım Ben : Bıcı bıcı yaparım dalin'le Dalin Kokulum : Mis gibi kokarım :\ #rastgele2 | 27 Eylül bela senesi Rastgele1 | 29 Eylül cehennem yılı macera#1