20

3.4K 291 212
                                    

Medya : Doğhan
📌

Doğhan :  Altemur!

Koş yetiş bacım elden gidiyor! (08:49)

Altemur : N'olur oğlum sabah sabah

Doğhan : Anka diyorum. Elden gidiyor diyorum. Koş yetiş diyorum

Daha ne diyim ki ben

Altemur : Doğru düzgün anlat ashabımı bozma!

Doğhan : Benim Anka kuşum şu an sahilde bir çocukla geziyor

Altemur : Kim lan o çocuk!

Doğhan : Valla bilemiyorum

Tuvalete giderken kapının önünde Danyal gibi bir çocukla Anka konuşuyordu

Anka beni görünce sahile gidiyoruz  deyip gitti.

İki saat oldu gideli

Altemur : İki saat oldu ve sen yeni haber veriyorsun bana!

Doğhan : Kızma hemen hayatım

İki saattir telefonumu arıyorumdum

Boş pizza pizza kutusunun içinden çıktı

Altemur : Sen o odada bulabildiğine dua et

Şimdi ben sahile gidiyorum bana haber verdiğini ağzından kaçırma

Doğhan : Nereye gidiyorsun ayol

Altemur : Anka sahilde dedin ya onun yanına gidiyorum

Doğhan : Öyle mi demişim kız

Ankaşkım yirmi dakika önce eve geldi şu Danyal gibi olan çocukla

Altemur : Adamı kanser edersin sen Doğhan!

Ne işi var bu saate o çocuğun evde!

Doğhan : Aaa yeter artık ayol her şeyi yanlış anlıyorsun

Ben sana çocuk evde mi dedim

Birlikte eve geldiler Ankayı bıraktı gitti çocuk.

Altemur : Ulan bittin oğlum sen!

Doğhan : Eğer bana dokunursan anonimin sen olduğunu söylerim ona

Altemur : Anka öğrendikten sonra döverim ;)

Doğhan : Kıyma bana abi

Anka ve sana baş başa yemek ayarlayıp gelen çocuğun kim olduğunu öğrenebilirim.

Altemur : Seni dövme fikir daha cazip geliyor

Doğhan : Hemen acele etme karışık pizzam.

Extra olarak sizi  odaya kilitlerim. Bir gün boyunca baş başa zaman geçirirsiniz.

Altemur : Anlaştık o zaman

Bu gün odaya kilitleyip çocuğun kim olduğunu öğren.

İki gün sonra da akşam yemeği istiyorum.

Doğhan : Anlaştık ortak.

Doğhan : Herkes uyanık yarım saat sonra bize gel ben evdekilerini dışarı yolluyorum. Sizi kilitler ben de çıkarım.

Doğhan ile yaptığımız çocukça anlaşmaya sırıttım. Üzerime rahat bir şeyler giyip üst kata çıktım. Doğhan beni kapıda karşılayıp içeri girdi. Dediği gibi evdekileri dışarıya yollamıştı. Doğhan bana bakıp Salonda oturan Anka 'nın duyabileceği bir biçimde "Altemur   dün gece annen evden kovmuş seni sen şimdi uykusuzsundur geç misafir odasına uyu" dediğinde sinirle ona döndüm. Anka bunu sürekli yüzüme vuracaktı şimdi.

  Doğhanı oynayayıp odaya yöneldiğim zaman Anka' nın sesi ile yerimde durdum "Altemur Benan teyze seni niye evden kovdu?" Al işte şimdi  bir sürü yalan söyleyecektim. Tam ağzımı açıp cevap verecekken Doğhan 'ın verdiği cevap ile üzerine atlamamak için kendimi zor tuttum.

"Benan Teyzeciğim bana gelin getir diye kovmuş bunu evde. Ee kadın da haklı tabi torun sevmek istiyor."

"Bencede haklı Benan Teyze. Evlenecek yaşa gelmiş hatta o yaşı geçmiş." Dedikten sonra ikisi birlikte kahkaha atmaya başladı. Doğhan sesini inceleyerek  "Gelmişsin yirmi yaşına hala evlenmemişsin. Yaşıtlarının iki tane çocuğu var."

" Benan Teyze yakında gelin adayı arıyorum diye gazeteye ilan verirse şaşırmam" diyen Ankaya göz devirdim.

"Görende otuz yaşıma geldim sanacak" diye homurdanıp misafir odasına girdim. Ankaya eğlence çıkmıştı. İçerde kahkaha atılı aklıma gelince tüm sinirim yok olup dudaklarım yukarı kıvrıldı.

Beş dakika sonra odanın kapısı açılıp Anka elinde ağrı kesici ve suya yanıma geldi. "Başın arıyormuş Doğhan söyledi bunu iç öyle yat" Bardağı elime vereceği sırada kapının kapanıp üç defa kilitlenme sesi doldurdu odayı. Anka bana anlamaz gözlerle bakıp bardağı elime tutuşturdu. Doğhan 'nın kahkahası duyuldu ilk başta daha sonra koşma sesi ve dış kapının kapanış sesi duyuldu. Ankaya baktığımda bilmiş bilmiş sırıtıyordu.

"Burada mı kaldık şimdi?"

"Benim öyle bir düşüncem yok. Akşam arkadaşımla buluşacağım." Çekmeceleri karıştırdıktan sonra buldu makasla gülümseyip kapının önünde gitti. Doğhan yine planı eksik yapmış oynadığı oyunun içinde Anka 'nın olduğunu unutmuştu.

"Zekice" dediğimde sadece gülümsedi. Biraz uğraştıktan sonra kapı açılmıştı.

"Sen uyu istersen. Ben içerdeyim." Salona doğru yürürken konuşmayı da ihmal etmiyordu.

"Sanırım gitsem daha iyi olacak"

"Sen bilirsin. Hafta sonu MarVüs de Perdenin Ardındakiler konseri var açılışı bizim gurup yapacak. Geliyorsun değil mi? Hem artık bizimle takıldığında göre arkadaşlarımızla, da tanışırsın." içimden 'zaten senin hakkındaki, her ayrıntıyı zihnime kazıdım' demek gelse de sadece"Olur " dedim.


Dalin🐣 || Yarı Texting Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin