Sampai sahaja di gelanggang futsal , mereka semua pergi booking gelanggang terlebih dahulu. Selepas booking , mereka pergi ke fitting room untuk menukar baju sukan.
" Wow , San kau dah ada chocolate kat badan kau " kata Wooyoung. Sebelum ni ada je cuma tak berapa nak nampak. Harini nampak la abs dia yang terserlah tu.
" Maklumlah aku selalu pergi gym.. Pergi workout " ujar San yang bangga itu.
" Guys , lepas dah tukar baju.. Pergi ke court.. Then , kita warm up badan dulu " kata Hongjoong yang sudah pun keluar dari fitting room. Yang lain hanya mengangguk.
Selesai sahaja menukar baju , mereka semua warm up terlebih dahulu. Takde lah satgi cramp kaki la. Terseliuh la apa la. Kalau nak bersukan ke apa , please warm up dulu.
" 1..2..3..4..5..6..7..8.." Jongho duduk di tengah sambil mengira. Bab-bab fitness bagi dia. Semua dia tahu. Dia kan paling kuat di antara kitaorang.
" Okay done.. " kata Jongho.
" Sekarang ni kita bahagi satu kumpulan 4 orang " ujar Hongjoong.
" Aku cadangkan Jongho dengan Yunho jadi leader. " kata Mingi. Yang lain hanya mengangguk setuju. Memandangkan diorang pandai main bola.
" Yunho dengan Jongho.. Korang pilih lah siapa nak jadi team korang " ujar Hongjoong.
" First , aku nak San " kata Yunho lalu menuding jari ke arah San. San terus pergi ke arah Yunho setelah namanya disebut.
" Seonghwa hyung , nawa juseyo (keluar sekarang) " kata Jongho. Seonghwa hanya menggigit bibir. Kalau satu group dengan Jongho memang kena menang la jawapannya.
" Wooyoung !! " kata Yunho pula.
" Erm.. Erm.. Hongjoong hyung " panggil Jongho.
" Yeosang !! " panggil Yunho. Yeosang pergi ke arah Yunho.
Mingi yang terakhir pergi ke arah Jongho. Mereka semua berbincang siapa yang akan menjadi goalkeeper, defends dan attack.
Bagi kumpulan Yunho , Yeosang menjadi goalkeeper. Katanya masa sekolah dia selalu jadi keeper. Padahal , kadang-kadang je. Boleh kira dengan jari.
Kumpulan Jongho pula , Mingi yang menjadi goalkeeper.
Mereka bermain selama 40 minit . Satu court tu suara diorang saja. Haih. Mana taknya . Ada yang bengang dengan Mingi sebab tak reti tangkap bola. Ada yang marah Wooyoung sebab sepak tak kena. Mana tak bising satu court tu.
Game kedua pula mereka bermain selama 40 minit . Walaupun Mingi tak reti tangkap bola sangat , group diorang menang tau. Sebab mula-mula je dia tak reti . Lama-lama okay la tu.
Game kedua bermula ..
" Seonghwa hyung !! Sini !! " jerit Jongho agar menyuruh Seonghwa menyepak bola ke arahnya.
" Sorry guys " baru sahaja Seonghwa menyepak , akhirnya dirampas oleh Yunho. Dan...
" GOALLLLL !! " jerit team Yunho.
" 4 makes 1 team. Fighting guys ! " jerit diorang.
" Cehh " Jongho mula buat muka menyampah. 4 makes 1 team. Dah la curi 8 makes 1 team .
" Guys , fighting ! " jerit Hongjoong.
Baru ja beberapa minit team Yunho goal , team Jongho pula goal.
" Yeayyy , GOALL !! " jerit Mingi yang sedang bersorak keriangan di tiang gol.
" Cepar weii , masa dah nak habis " kata Wooyoung .
YOU ARE READING
My Ex Bully { Jung Wooyoung }
FanfictionSeorang gadis bernama Kim Yoonjin telah kehilangan kedua-dua orang tuanya kerana kemalangan. Dia berpindah dari Ilsan ke Seoul untuk membuang masa silamnya. Sudah beberapa tahun mereka tidak bertemu , akhirnya mereka bertemu di kafe milik Yoonjin...