Part 28

303 35 5
                                    

          Yoonjin meletakkan tangan di sebelahnya untuk mencari Wooyoung tapi tiada siapa di sebelahnya. Kedengaran bunyi air sedang berkocak di balkoni. Aku bangun dan pergi ke arah balkoni. Kelihatan Wooyoung sedang berenang di dalam kolam.

Aku hanya memandangnya di hujung kolam. Dia kembali pada aku semula. Aku duduk bertinggung. Wooyoung berhenti berenang seketika dan pergi ke arah aku. Tangannya ditongkat pada para kolam. Aku memandangnya. Mukaku mula membahang sebab dia tidak pakai baju masa mandi kolam. He look so freaking sexy and hot.

" Awak dah bangun ? "

Aku mengangguk sambil tersenyum manis.

" Awalnya awak bangun , Wooyoung "

" Saja. Nak tengok sunset. Tengok tu. Lawa kan ? "

Wooyoung menuding jari ke arah matahari yang mula menaik. Aku memandang ke arah matahari yang sedang terbit. Cantik !

" Awak.. Saya pergi mandi dulu. Then , kita pergi breakfast "

Aku baru sahaja bangun lalu Wooyoung menarik tangan aku. Kakiku mula tidak seimbang dan menyebabkan aku terjatuh di dalam kolam. Aku dah la tak pandai berenang.

" Wooyoung !! "

Wooyoung mendekati arah aku. Aku merangkul lehernya .

" Yah ! Kenapa awak tarik saya ? "

Aku memandang Wooyoung dengan serius. Wooyoung hanya ketawa. Mukanya makin mendekati dengan muka aku. Tangannya juga merangkul leherku. Aku terdiam. Muka kami sangat dekat sehingga aku dapat merasakan deruan nafasnya.

" Sayang.. I want to spend my life with you forever. I love you so much ! "

Wooyoung mengungkap kata-katanya. Aku terkedu. Bibir kami berdua menyatu. Aku membalas ciumannya.

Wooyoung melepaskan bibirnya. Aku mencari nafas. Hidung kami masih bercantum.

" I love you , Wooyoung "

Ucap aku.

" I love you Yoonjin "

Kami berdua terus memandang ke arah matahari yang sedang terbit. Pemandangan yang cantik mula kelihatan di depan mata.

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

.
.
.
.
.
.
.
.
.

Dress berwarna putih aku pakai untuk keluar bersama Wooyoung. Wooyoung juga turut memakai kemeja berwarna putih. Kami breakfast terlebih dahulu. Aku mengambil pancake dan madu serta butter diletakkan di atas pancake tersebut.

Kami duduk menghadap satu sama lain dengan pemandangan laut yang berada di sebelah kami. Angin sepoi-sepoi bahasa meniup lembut rambutku. Cuaca yang sangat indah serta langit yang membiru.

" Wooyoung.. "

Wooyoung mengangkat muka dan memandangku lalu kening diangkat.

" Kalau saya nak awak penuhi permintaan saya hari ni.. Awak boleh buat tak ? "

My Ex Bully { Jung Wooyoung }Where stories live. Discover now