Wooyoung tak pernah ada hari yang relaks . Tak pernah tak penat . Hari-hari penat. Apa aku merepek ni ? Hahahahaahah.
Dia ada sebuah restoran yang terletak di Seoul , Korea. Disebabkan dia suka memasak jadi dia cuba untuk membuat resipi baharu dan buka sebuah restoran masakan korea .
Wooyoung merebahkan badannya di atas katil lalu melihat telefonnya. Aplikasi instagram di buka. Ada satu gambar menarik perhatiannya.
♡ 🗨 ↗️
yoonnie.jin , v.taehyung , and 1,200 others liked .
sweethoney.cafe 😘🤩hyun.lee @yura.teddy kita kena pergi. cafe ni esk. Jom.
yeosanggg.drone wow lawanya yang buat air tu 😆Wooyoung yang melihat komen Yeosang itu terus tergelak. Dasar Yeosang. Kau memang tengok perempuan eh.
Aku seperti ingin pergi kafe tersebut. Hm. Esok la. Macam menarik . Dia terus mencampak telefonnya ke atas katil lalu pergi membersihkan diri.
~♥♥♥~♥♥♥~
Yoonjin yang baru pulang ke rumah terus menghempaskan dirinya di sofa. Oppanya dari dapur menegurnya.
" Eh , bila masa kau balik ? " Taehyung menegur adiknya yang sedang berehat itu.
" Baru je hah. Oppa tu ada dekat dapur mana lah nak perasan " ujar Yoonjin.
" Kau pergi naik atas. Mandi then turun makan. " kata Taehyung lalu pergi ke dapur semula.
Yoonjin dengan malasnya naik ke atas untuk membersihkan diri. Kenapa hari ni penat sangat ?
Beberapa minit kemudian , dia turun dengan memakai baju tidur . Dia makan bersama dengan oppanya. Taktahu la apa yang oppa dia rajin sangat masak malam ni. Selalunya hm memang tak la. Hari-hari sibuk dengan practice la. Konsert la.
Yoonjin makan kimchi jjiggae dengan nasi. Hm boleh tahan sedap. Asalkan oppa dia tak confuse garam dengan gula sudah.
Senyap di antara kami berdua. Maklumlah , bab-bab makan ni kitaorang memang senyap. Kalau sedap lagi la tak bercakap.
" Macam mana kafe hari ni ? " ujar Taehyung untuk memecahkan kesunyian.
" Okay je cuma penat sikit. Mungkin ramai customer " jawab Yoonjin sambil makan.
" Oh ya , minggu depan oppa ada konsert. Kau duduk rumah sorang-sorang la ye " kata Taehyung sambil tersengih.
" Hm ye lah. Macam tak biasa. Selalunya memang kena duduk sorang-sorang pun " Yoonjin membuat muka menyampah dekat Taehyung.
" Kau pernah pergi restoran MukWoo tak ? Diorang cakap sedap makanan korea dekat situ " soal Taehyung.
Yoonjin memgerutkan dahinya. MukWoo ? Hm tak pernah dengar nama restoran tu. Mungkin restoran baru la kot. Yoonjin menggelengkan kepalanya.
" Nanti lepas oppa balik dari tour , kita pergi sekali nak tak ? Dengan BTS member " ujarnya.
Yoonjin yang dengar nama BTS member terus teruja. Wah , dapat jumpa my kesayangan Park Jimin. Huhuhu. Dah lama tak jumpa si mochi-mochi chim chim tu.
" Nakkkkk " jerit Yoonjin lalu Taehyung menjeling ke arahnya.
" Kau pasal member oppa.. kau laju eh " Taehyung menuding jari ke arah Yoonjin yang sedang sengih seperti kerang busuk itu.
" Mestilah . Yoonjin rindu Jimin Oppa " kata Yoonjin lalu teringatkan Jimin. Hiks.
" Eleh. Dah la. Makan cepat. Then pergi masuk tidur " kata Taehyung dan terus bangun.
Yoonjin hanya mengangguk.
~♥♥♥~♥♥♥~
Yoonjin duduk di birai katil dan dia membuka aplikasi instagram. Dia tersenyum apabila melihat ramai feedback pelanggannya yang berpuas hati dengan komen yang diberikan oleh mereka. Rasa sangat puas bila dapat tahu yang pelanggan suka.
Dia tukar ke instagram bussiness ke instagram personal. Beberapa orang mengikutinya di instagram.
yeosanggg.drone has followed you
Yoonjin membuka profile tersebut.
♡ 🗨 ↗️
yunhonizer , mingiii_fixon and 15,000 others liked .hwaseong.park woi credit la sapa yang tangkap gambar.
jongho.breaker hyung dok buat hensem apa. Tak hensem pun.
yeosanggg @hwaseong.park ye lah ambik credit.Okay semua seonghwa hyung yang tangkap okay. @jongho.breaker jeles bagitahu. 🤔Yoonjin scroll lagi profilenya. Hm boleh tahan la. Ada rupa. But aku macam pernah nampak dia . Dekat mana eh ?
♡ 🗨 ↗️
sanranghae , minihongs , and 20,000 others liked.
yeosanggg.drone 멤버 💖 (member)" Yoonjin kau buat apa lagi. Tidurr !! " jerit oppa aku di luar. Ceh , dia ni.
" Nae !! "
Yoonjin terus menutup aplikasi instagram dan tidur. Jaljayo reader 👋
YOU ARE READING
My Ex Bully { Jung Wooyoung }
FanfictionSeorang gadis bernama Kim Yoonjin telah kehilangan kedua-dua orang tuanya kerana kemalangan. Dia berpindah dari Ilsan ke Seoul untuk membuang masa silamnya. Sudah beberapa tahun mereka tidak bertemu , akhirnya mereka bertemu di kafe milik Yoonjin...