POST-CREDIT SCENE

323 21 6
                                    

Blonďákova paže se jemně obtočí kolem zrzčiných ramen. „Musíme jít, Nat..." Šeptne k ní zlehka a i na jeho tváři jsou vidět stopy po slzách.

Zrzka okamžitě zavrtí hlavou, čímž rozvíří ohnivě rudé vlasy. „Dej mi ještě chvilku." Šeptne ztěžka a zlehka se vysokému blonďákovi vykroutí ze sevření, aby mohla na náhrobní kámen položit poslední fialku, kterou svírala v rukou.

S hlubokým nádechem zlehka pohladila náhrobek, než se zvedla z dřepu a podívala se po Stevovi, který jí věnoval úsměv.

„Ty se s námi nevracíš, že?" Do hlasu se mu vkrade pobavení, že jí prokoukl až teprve teď.

„Nemůžu." Posmutní Natasha, ale přesto mu oplatí úsměv.

K dvoum Avengrům se najednou přidává blonďatá agentka, která zaslechla jejich konverzaci. „Nevracíš se?" Zamračí se na zrzku.

„Musím teď být někde jinde, Yeleno." Vysvětluje jí trpělivě Natasha.

„Půjdu s tebou." Řekne přesvědčeně.

Natasha se pousměje nad její loajálností, kterou vůči ní mladší agentka chovala, ale jen zavrtí hlavou. „Zůstaň." Ohlédne se přes její rameno, kde starší z dvojčat Maximovových zrovna objímá plavovlasou Katherine. „Nezahazuj pro mě to, co jsi tak dlouho hledala."

Yelena se ohlédne přes své rameno, aby se podívala, kam se zrzka dívá a na tváři se jí usadí drobný úsměv a pak zlehka přikývne. Blondýnka si okamžitě vtahuje zrzku do objetí a nakloní se k jejímu uchu a šeptne tak tiše, aby to uteklo i supervojákovi, který stál opodál: „Vím, co jsi udělala."

Natasha se poplašeně odtáhne, ale i tak na sobě nedá nic znát, aby k sobě nepřipoutala pozornost. Yelena se jen odtáhne a naznačí, že její tajemství je u ní v bezpečí.

„Ale teď je řada na mě." Zamračí se na ní Natasha.

„Připíšu ti to na seznam dluhů." Usměje se na ní pobaveně Yelena a opouští dvojici, aby se i oni dva mohli rozloučit.

Steve, který stál opodál, aby dívkám dál prostor teď srovnává krok s Natashou.

„Je to tajné, nebo alespoň můžu vědět, kam se chystáš?" Zeptá se jí.

„T'Challa a jeho mladší sestra Shuri se chystají provést nějaké testy z toho DNA, co na střeše získali a já bych chtěla být u toho." Zamrmlá.

Steve přikývne. „Dobře. Budeš v kontaktu?"

„To se uvidí podle toho, jak moc drahé tarify budou mít ve Wakandě." Zazubí se na Kapitána a ten jen pobaveně zavrtí hlavou. „Samozřejmě, že budu v kontaktu, Steve." Řekne nakonec o něco vážněji.

Steve si jí zlehka vtáhne do rychlého objetí. „Budu ti posílat informace o druhé..." Avšak nedokázal větu dokončit, protože mu přes rty nešlo její jméno a tak jen polkl. „Však víš." Odtáhne se od zrzky.

„Vím." Přikývne pevně a nakonec se vydá opačným směrem, kterým zamířili ostatní Avengeři, aby se vydali zpět domů.


____

Ahoj! Tak jsme se dostali do konce 2. dílu, který nás odkazuje do finálního 3. dílu trilogie Violacea a opět jako u prvního vám chci dát na výběr, kdy zveřejnit první kapitolu třetího dílu. Mohu ji zveřejnit už zítra nebo vám dat trochu čas, abyste všechno vstrebali a zveřejnit ji až ve čtvrtek :)

Violacea II.Kde žijí příběhy. Začni objevovat