Σημείωση

91 1 0
                                    

Αυτό το βιβλίο είναι η ενδιάμεση ιστορία απο τα βιβλία μου "Τα Πουλιά Δεν Κελαηδούν Την Νύχτα" και "Το Δίκιο Το Έχουν Οι Εξεγερμένοι".

Περιγράφω πολύ γραφικές σκηνές σεξουαλικής βίας, βασανιστηρίων, χρήσης ναρκωτικών, δολοφονιών και ψυχικών νοσημάτων. Θα αναφερθούν αυτοκτονικές, αυτοκαταστροφικές και βίαιες σκέψεις, σκηνές βιασμών, ξυλοδαρμών και θανάτων. Απευθύνεται, όπως και τα άλλα βιβλία, σε ενήλικα άτομα.

Αυτό το βιβλίο, περιγράφει πράξεις και καταστάσεις που έχουν πράγματι προκληθεί ενάντια της ανθρωπότητας σε κάθε σχεδόν πόλεμο. Οι εξουσιάζοντες έχουν λάβει μέρος σε εγκλήματα πολέμου παρόμοια με αυτά που θα περιγράψω, μα οι χαρακτήρες και τα ονόματα είναι μονάχα προιόν φαντασίας.

Όμως, όλες οι θηριωδίες που περιγράφω έχουν προκληθεί σε γυναίκες του λαού και στους μαχώμενους ανθρώπους σε όλη την ιστορία αυτού του κόσμου.

Αν προσπαθούσα να μειώσω τη σκληρότητα και βία και πόνο που έχουν προκαλέσει, θα ήταν σαν να προσποιόμουν πως δεν έγινε ποτέ.

Θέλω ο κάθε αναγνώστης να θυμάται να αγωνίζεται. Ο καθένας που διαβάζει αυτό το μυθιστόρημα να θυμάται πως αυτό δεν είναι φετιχοποιήση του κινήματος μα μία απεικόνιση των αγώνων και μια μορφή εξυμνησμού τον αγωνιστών παγκοσμίως.

Αυτό το βιβλίο είναι γραμμένο με τον ύψιστο σεβασμό, αλληλεγγύη και αγάπη σε κάθε θύμα ταξικής καταπίεσης, φυλετικού ρατσισμού, τρανσφοβίας και ομοφοβίας, σεξισμού και σε κάθε ένα απο εμάς που πολεμά κάθε μέρα με τον ψυχικό μας πόνο και που πολεμά με κάθε καταπιεστή, με τον δικό του τρόπο. Η εκδίκησή μας έρχεται.

Το Ημερολόγιο ενός ΓελωτοποιούWhere stories live. Discover now