13

22.1K 1.4K 100
                                    

anonimke: Sen yemekhaneye gelir miydin?

ervalydiacetin: Yoğurt alacağım.

anonimke: Vejeteryan olduğunu bu yüzden anlamadım,

anonimke: Ne yediğini bilmiyorum.

ervalydiacetin: Pırasa yiyeceğim.

anonimke: Benim bir midem kötü oldu bb.

ervalydiacetin: Sağlıklı...

görüldü•

anonimke

Yemekhane sırasında duran Erva bir anda kafasını kaldırdı. Gözlerini etrafta gezdirirken "Hasiktir." dedim. Önümdeki pilav dönere dönüp tam anlamıyla hayvan gibi yemeye başladım.

"Kaşığı da ye."

Caner'in sesiyle tabağa diktiğim bakışlarım Erva'ya döndü. Etrafta gözlerini gezdiriyordu.

"Nereye bakıyorsun lan?" diyen Emre bakışlarımı takip etmiş olmalı çünkü masaya dönüp "Sarı Lale ile bakışıyor lan bu." diyerek bağırmasının başka sebebi olamazdı. Sorun şu ki Erva bizim olduğumuz tarafa bakmamıştı bile.

"Ne saçmalıyorsun amın feryadı?" diyerek ona döndüğümde masanın altından tekme attım. Acıyla inlediğinde Caner "Sarı Lale kırmızı çizgimizdir." diyerek oturduğu yerden kalkıp yanıma gelmişti. Arkama geçip omuzlarıma masaj yapmaya başladığında kaşlarımı çatıp ona döndüm.

"Benim aslan parçam sarı bez gibi karıyı ne yapsın, o daha iyilerine layık." dediğinde gözlerimi devirdim. Ellerinden kurtulduktan sonra tabağıma bakmaya başladım.

"Bizim okulda Sarı Laleden daha iyisi mi var anasını satayım?" diyen Emre'ye Caner cevap verdi.

"Sucuk."

"Sana göre." diyerek mırıldandığımda beni duymamışlardı.

Sarı | TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin