29

19.5K 1.2K 89
                                    

anonimke: Naber?

ervalydiacetin: İlk dersim matematik olmasaydı daha iyi olabilirdi, sen?

anonimke: İlk dersim fizik amk.

anonimke: Kötüyüm ben o zaman.

ervalydiacetin: Yanlışlıkla kendim için bir şey yaptım.

anonimke: Ne yaptın?

ervalydiacetin: İlk dersini öğrendim.

anonimke: Sınıf sınıf gezmeyeceğine göre sorun yok.

ervalydiacetin: :)))))))

ervalydiacetin: Bugün Su ile ufak bir okul turu yapacaktık üstüne tatlı niyetine dersini öğrendim.

•görüldü•

Alperen Emre Gezer

"Hasiktir. Büyük siktir."

Telefonu cebime koyup yanımda oturan Emre'ye döndüm.

"Koçum şimdi ben okuldan kaçacağım sen de benim çantamı ne yapıp ne edip saklayacaksın. Tamam mı?" dediğimde bana kaşlarını çattı.

"Nasıl saklayayım, amına koyayım?" diyerek fısıldadığında göz ucuyla fizik hocasına baktım. Tahtaya soru yazıyordu.

"İstersen götüne sok benim için hiç sıkıntı değil ama gözükmesin ortalıkta." dedikten sonra sıradan kalktım. Fizikçinin yanına geldiğimde bana baktı.

"Hayırdır Alperen Bey?" dediğinde gülümsedim. Adama yağ çekmem gerekiyordu.

"Tuvalete gidebilir miyim?" dediğimde baştan aşağı beni süzdü. Şimdi büyük ihtimalle her zamanki gibi ilkokul çocuğuna benzer bir yanın yok diyecekti.

"İlkokul çocuğuna da benzemiyorsun." dediğinde gözlerimi devirmemek için zor durdum.

"Hocam ayda yılda bir izin aldım onda da böyle mi yapacaksınız?"

"Evet." dedikten sonra güldüğünde ben de ona katıldım.

"Gidiyorum ben?" diyerek kapıya yöneldiğimde kafasıyla onayladı. Sınıftan çıkarken gözlerimi devirdim. Bu adamı severdim ama bazen çok boş yapıyordu.

Alperen Emre: Bizimkiler sınıfa gelirse bugün gelmedi de.

Emre 11/F: Niye aq?

Alperen Emre: Lan bir kere de dediğimi ikiletme aq.

Emre 11/F: Tm bir dahakine ikiletmem.

Emre 11/F: Niye böyle bir şey yapıyorum?

Alperen Emre: Öyle yapman gerekiyor çünkü.

Emre 11/F: İkna oldum.

Sarı | TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin