Alperen Emre Gezer
"Ulan kızı görmek istediğimde karşıma çıkmaz ben ondan kaçarken dibimde biter."
Söylenerek bir arabanın arkasına geçtiğimde Erva çantasında bir şey arıyordu. Okula çantamı almaya gelmiştim ve şu an karşımda olduğum tarafa doğru geliyordu. Arkasında durduğum arabanın yanında durunca gökyüzüne baktım.
Gerçekten mi?
"Su elimizde ela gözlü iki tane Emre var. Gözümüz ikisinin üzerinde olacak." dediğinde dikkatimi ona verdim.
"Bir de Alperen Emre gelmemiş. Büyük ihtimalle o değildir ama Gezer'in adını öğrenmiş olduk." diyerek güldüğünde sırıttım. O kadar emin olma Erva.
"Kent kartımı arıyorum, büyük ihtimalle sıranın altında unuttum." diyerek homurdandığında burun kemerimi tuttum. Bende şans olsa zaten...
"Tamam kapatıyorum ben, okula döneceğim."
Erva, arkasını dönüp geldiği yöne yürümeye başladığında kaldırıma oturdum. Bir saat burada oturmam gerekiyordu anlaşılan.
*****
anonimke: Gerçekten sınıf sınıf beni aradın.
ervalydiacetin: Buldum sayılır.
anonimke: Sanmıyorum iyi rp yaparım. :D
ervalydiacetin: Bakalım. :D
anonimke: Napıyorsun?
ervalydiacetin: Otobüse bineceğim sen?
anonimke: Yemek yiyeceğim.
anonimke: Yemeğim de kaldırım taşı nasıl ama? (gönderilmedi)
ervalydiacetin: Afiyet olsun.
anonimke: Sana da kolay gelsin.
anonimke: Şimdi okul çıkışı kalabalık otobüs de hiç çekilmez.
anonimke: Sıkış tıkış.
ervalydiacetin: Ağlayacağım.
anonimke: Ağlama kıyamam.
ervalydiacetin: Kim olduğunu söylersen ağlamam.
anonimke: Buluyordun en son?
ervalydiacetin: Birkaç gün daha uğraşmam lazım kısa yolunu bulmuşken neden yorulayım?
anonimke: Ağla kıyarım.
ervalydiacetin: Salak.
anonimke: Efendim?
ervalydiacetin: Yok bir şey,
ervalydiacetin: Ağzına kadar dolu olan otobüsüm geldi ona bineceğim.
anonimke: :D
•görüldü•
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sarı | Texting
Short Storyanonimke: Tamam öyle olabilir ama yine de duygusal biriyim ben. ervalydiacetin: Olabilirsin, ben olamazsın mı dedim? anonimke: Ona göre davransana o zaman aq. *** 08.03.2021 kısa hikaye #19