44

19.1K 1.2K 61
                                    

Alperen Emre Gezer

"Ne yaptınız lan kıza?" diyerek Erva'nın kalktığı yere oturdu Emre. Omuz silkip "Hiçbir şey." dediğimde yüz ifadesinden inanmadığı belli oluyordu.

"Sarı Lale yengem mi olacak yani?" diyen Caner'e baktım.

"Sanmıyorum." dediğimde kaşlarını çattı.

"Oğlum, salak mısın lan sen?"

"Ne alaka? Kızdan öyle bir adım gelmedi hiç." derken umursamaz görünmeye çalışıyordum.

"Dersten çıkıp senin yanına geldi, farkındasın değil mi?" dediğinde ben cevap veremeden Emre bağırmıştı.

"Ne? Sarı Lale dersten çıkıp yanına mı geldi?"

"Sen gerçekten sesinin desibelini ayarlayamıyorsun." dediğimde zil çalmıştı. Herkes kantinin çıkışına giderken Caner ve Emre oturmaya devam ediyordu.

"Gitsenize, amına koyayım." dediğimde Caner omuz silkti.

"Benim ders boş." diyen Emre'den sonra "Sarı Lale dersten çıkabiliyorsa ben de derse girmiyorum, hadi itiraz edin." dedi Caner.

"Neye girmiyorsun Caner, tam duyamadım?"

Masaya yaklaşan müdür yardımcısıyla gülmemek için dudaklarımı birbirine bastırdım. Olduğumuz tarafa doğru yürüdüğünü görmüştüm ama Emre ve Caner'in arkasında kalıyordu, ikisi görmemişti.

"Giriyorum hocam yanlış duymuşsunuz herhalde. Bu ikisi ısrar ediyordu, derse girme Caner seni çok seviyoruz bizi bırakma diye ama olmaz dedim. Ben hocalarımı yüz üstü bırakamam." diyerek ayağa kalktığında gülmemek için zor dururken elimle ağzımı kapattım. Emre de karşımda benim gibiyken Mustafa hoca sırıttı.

"Aferin sana Caner, hadi dersine git. Emre senin ne işin var burada?" derken Caner arkasını dönüp koşmaya başlamıştı. Büyük ihtimalle yoklama için koşuyordu. İki dakika ile yarım gün yok yazılmak koyardı, hem de öğle arasından hemen önceki ders.

"Arzu hoca yokmuş bugün, dersimiz onunlaydı." dediğinde kafasıyla onayladı.

"Sen yine de sınıfına git müdür görmesin." dediğinde Emre kafasıyla onaylayıp kalkmıştı. Mustafa hoca bana döndüğünde üstümdekileri gösterdim.

"Hocam dersim beden."

"Burası spor salonu gibi durmuyor."

Dudaklarımı birbirine bastırıp ben de kalktığımda cevap vermemiştim. Kafamı sallayıp spor salonuna gitmeye başladım.

İki dakikada hepimizi bitirmişti adam.

Sarı | TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin