19

21.1K 1.3K 122
                                    

Erva Lydia Çetin

"Sonra abimle luna-"

"Hiç tanımadığın birini kırdığın için pişman oldun mu?"

Su abisiyle ne yaptığını anlatırken bir anda bunu sormam absürt kaçmıştı ama üç gündür bunu düşünüyordum. Anonimke namı diğer anonimke0 bana görüldü attıktan sonra hiç yazmamıştı. Yazmasını zaten beklemiyordum ama üç gün boyunca ona haksızlık yaptığımı düşünmeyi de kendimden beklemiyordum.

"Sanırım hayır. Neden?" diyerek sorduğunda omuz silktim. Su zaten umursamaz biriydi.

"Hiç, öylesine aklıma geldi." dediğimde sorgulamadan konuyu kapatmıştı. En sevdiğim özelliklerinin başında sorgulamaması geliyordu.

"Şerefsiz evladıyım mükemmeldi." diyerek bağıran biri sınıfa girdiğinde gözlerimi devirdim. Caner ve fedaileri gelmişti.

"Aa Su, naber?" diyerek direkt benim sırama gelen Caner'e gözlerimi kısarak baktım. İstenmediğini anlaması ne kadar sürerdi? Bence anlayamazdı.

"İyidir senden?" diyen arkadaşımın hiçbir suçu olmamasına rağmen sinirlenmiştim. Şu çocuktan haz etmediğimi ne zaman anlayacaktı?

"Seni gördüm çok iyi oldum sonra soluna baktım çok kötü oldum." derken bakışları bana döndü. Ona gülümseyip "Aynısı benim için de sen kapıdan girdiğinde oldu." dedim.

"Su, güzel takipçilerini bana yollasana." diyerek önümüzdeki sıraya oturdu Emre.

"Hemen yolluyorum." diyerek alayla konuşan Su'yu ilk defa takdir ettim.

"Sarı Lale kalksana şuradan."

Caner kolumdan tutup oturduğum yerden kaldırdığında Sarı Lale demesiyle kaşlarımı çattım.

"Sarı Lale mi?" diyerek homurdandığımda Caner çoktan sırama kurulmuştu. Bana bakıp sırıttığında "Hem sarısın hem de... Lale kısmına bir şey bulamadım ama uyumlu." dedi. Gözlerimi devirip sınıftan çıkmak için arkamı döndüm. Gezer'in eksikliğini yeni hissederken üçlünün bir arada olmaması şaşırmama neden olmuştu.

Sarı | TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin