37

19.5K 1.2K 39
                                    

Alperen Emre Gezer

"Sen hayırdır?"

Emre konuşunca Caner de bana tuhaf bakışlar atmaya başladığında arkama yaslandım. Al işte bir de bunlar çıkmıştı başıma.

"Hayırmış?" diyerek salağa yattığımda Emre sırıttı.

"Hayır gibi duruyor." dediğinde kafamı arkaya yasladım. Kantindeki tavana bakarken bir iki saniye durdum. Tekrar karşımdaki ikiliye baktığımda Emre sırıtırken Caner kaşlarını çatmıştı.

"Anlamadınız mı?" dediğimde sorularından kaçmıştım.

"Anladık." diyen Caner'in soğuk sesini Emre'nin "Şirk koşmadığımı biliyordum." diye bağırması bastırmıştı.

"Ne zamandan beri?" dediğinde Emre'ye baktım. Caner telefonuyla oynamaya başlamıştı.

"Bir yıldır. İlk senin sınıfındayken görmüştüm." dediğimde Caner masaya telefonunu sertçe bıraktı.

"Bir yıldır seviyorsun ve bunu şimdi mi söylüyorsun?" derken oldukça sinirliydi.

"Ne yapsaydım, amına koyayım? Daha kıza söyleyemiyorken gelip size mi ağlasaydım?" dedim sinirle.

"Ağlasaydın anasını satayım, biz süs olsun diye mi arkadaşız?" dediğinde sessiz kaldım. Bu noktada haklıydı.

"Kanka Gezer'i biliyorsun, yapısı böyle." diyen Emre olayı toparlamaya çalışıyordu.

"Sikeyim yapısını." diyerek kalktığında kantinin çıkışına ilerlemeye başladı.

"Hadi kalk."

Emre de kalkıp bana bakarken "Sen git." dedim.

"Adamı hasta etme, sen hatalısın. Kalk lan ayağa." diyerek sert rolü kesmeye çalıştığında sinirle güldüm. Yavaşça ayağa kalkıp ona baktığımda sırıttı.

"Dua et haksız olduğumun farkındayım. Yoksa şu masaya yatırır sikerdim seni." dediğimde kafasıyla onayladı.

"Aynen abicim aynen." diyerek omuzlarımdan tutup yürümemi sağladı.

Sarı | TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin