22

20.8K 1.3K 42
                                    

Gezer

"Oğlum, ne oldu lan sana?"

Sınıfımdan içeriye giren Caner ve Emre'ye baktım. Bir şey demeden bana yaklaşmalarını izlerken benden cevap bekledikleri açıktı.

"Bir şey olmadı." dediğimde ikisinin de yüzünde 'Aynen biz de orospu çocuğuyuz' bakışları vardı.

"At yalanı."

"Sikeyim inananı."

İkisi sırayla konuştuğunda gözlerimi devirdim.

"İlkokulda gösteri mi yapıyorsunuz?" diyerek alayla sırıttığımda birbirilerine baktılar.

"Bizimle hâlâ dalga geçebiliyor, bir şeyi yok." diyen Caner'i Emre başıyla onayladı.

"Ama var gibi de." diyerek bana dönen Emre'ye baktım. İnatla bakışlarını bende tutarken ben de kaçırmadım.

"Kanka bu bana aşık, baksana nasıl bakıyor?" dedikten sonra Caner'e dönmüştü. Gözlerimi devirip sıradan kalktım. Yanlarından geçip sınıftan çıktığımda peşime takılmışlardı.

"Lan, şimdi aklıma geldi. Bunun manitası yok muydu?"

"Doğru, kesin yenge bundan ayrıldı."

Durup arkamı döndüğümde birbiriyle konuşan ikilinin dikkatini çekmiştim. İkisine de kaşlarımı çatarak bakarken "Öyle bir şey yok amına koyayım." dedim.

Emre elini hava kaldırıp sallarken "He he." diyerek geçiştirdi.

"Kanka biliyorsun ben aşk acısı çekme uzmanıyım." diyerek kolunu omzuma attı Caner. Beraber merdivenlere doğru yürürken birkaç bir şey söylüyordu ama pek dinlediğim söylenemezdi.

Caner'in laflarına Emre de dahil olduğunda dayanamayıp ikisinin arasından çıktım. Merdivenlerden inerken onları arkamda bırakmıştım.

"Kovalamaca mı oynuyoruz, amına koyayım?"

Kantine girdiğimde karşıma Erva'nın çıkması isteyeceğim en son şeydi. Durup ona baktığımda o da beni fark etmiş kaşlarını kaldırmıştı. Bir metre karşımda dikilirken diyecek bir şey bulamadım.

Bir anda kızın karşısında neden duruyorsun, anasını satayım?

"Sen de mi buradaydın?"

Caner'in sesi beni kurtarırken Emre ile ikisinin yanımda durduklarını fark ettim.

"Ortak alan?" dediğinde Caner omuz silkti.

"Seninle çok fazla aynı ortamda bulunuyoruz." diyerek homurdanan Caner'e sırıttı.

"Sınıfını değiştirmen çok güzel olurdu."

"Ben neden değiştiriyorum sen değiştir." diyen Caner'e gözlerini devirdi. Bir şey demeden yanımızdan geçtiğinde kasılan bedenimin ağrımaya başladığını hissettim. Bu kızın karşısında bu derece kasılmam normal değildi.

"Sarı Lale'yi görünce aklıma geldi, Gezer de kanayan gül gibi." diyen Emre'ye döndüğümde kaşlarımı kaldırdım.

"Sen artık kanayan gülsün." diyerek bana sırıttığında gözlerimi devirdim.

"Kapanmaz yarayım, gece gündüz kanarım." diyerek yürümeye başladığımda aklım tamamen Ervadaydı.

Sarı | TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin