Am scris și postat pe wattpad cartea asta foarte spontan, fără să planific nimic. Pur și simplu m-am trezit într-o dimineață cu ideea și mi-am zis că trebuie să scriu cartea asta, așa că ăsta a fost singurul lucru pe care l-am făcut în acele 24 de ore. Da, am scris "Ne vedem la recital" într-o singură zi, pentru că nu m-am putut opri până nu am ajuns la final.A fost prima carte boyxboy pe care am scris-o vreodată, deși voiam să o fac de mai mult timp, dar nu îmi găseam cuvintele niciodată. Și a fost și prima carte a mea povestită din perspectiva unui băiat, ceea ce a constituit o mică provocare pentru mine. Dar sper că a fost ok și că accentele mele feminine nu au sărit în ochi sau poate chiar nu s-au simțit deloc.
Sunt bucuroasă că am scris-o și sunt și mai bucuroasă că a stârnit niște reacții așa pozitive, pentru că am întâlnit o mulțime de oameni care erau atât de revoltați de relațiile intre persoanele de același gen, fără să cunoască măcar persoanele respective și le judecau nu după personalitate, ci după orientarea sexuală.
Mă bătea gândul și sa fac un final trist, dar m-am gândit că deja majoritatea cărților mele au sad end și când am văzut și cât de mult v-ați atașat de Axel și Francis, am realizat că aş fi o nenorocită să vă distrug inimile așa. :))
Vă mulțumesc pentru suportul acordat, pentru comentariile voastre, reacțiile voastre, dar cel mai important, pur și simplu pentru că ați citit această carte. Mi-aş dori din suflet să citesc părerile voastre sincere despre aceasta carte aici sau la capitolul anterior, unde vreți voi sa le lăsați.
Notă: am să vă pun în capitolul următor numele melodiilor care au apărut în această carte, împreună cu videoclipurile lor, în caz că vreți să le mai ascultați o dată sau să le căutați pe YouTube.
CITEȘTI
Ne vedem la recital
ContoDoi băieți. Niște poezii. O poveste de iubire. Să meargă împreună cu prietena lui cea mai bună la recitaluri de poezie e un lucru obișnuit pentru Axel, care își duce existența în cel mai simplu și netulburat mod. Însă atunci când un alt poet își fac...