მე და ბიჭები (ჯეიქობი და ჯასტინი)მოლში წავედით.უმარავი მაღაზია მოვიარეთ და ბევრი ტანსაცმელი ვიყიდე.ჩემდა გასაკვირადა ჰარი დავინახე,რომელიც კაცების განყოფილებაში შავ მაისურს და შავ დახეულ ჯინსებს ყიდულობდა.
-მია არ წავიდეთ?-იკითხა ჯეიქობმა.
-აუ მშია რას იტყვით იქნებ სწრაფი კვებისთვის მიგვემართა?-მუცელზე ხელი მოვისვი.
-მე არ მინდა მანქანაში დაგელოდებით.-თქვა ჯასტინმა.
-კარგი მაშინ ჩვენ ავალთ, შენ კი ეს ნივთები მანქანაში ჩააწყე.უთხრა ჯეიმ ჯასტინს.მანაც თავი დაუქნია.ყველფერი აიღო და წავიდა.
-აბა რა გნებავს?
-მმმ...მაგდონალდი დიდი ხანია რაც არ მიჭამია.-ვთქვი და გავიღიმე.
-კარგი წამოდი.-მანაც გამიღიმა.მერე მეოთხე სართულზე ავედით სადაც სწაფი კვების ობიექტები იყო.დაახლოებით 15 წუთში ჩვენი შეკვეთა მოგვიტანეს და ჭამა დავიწყეთ...888
სახლში რომ მივედით მამამ მითხრა რომ კემბრიჯის უნივერსიტეტში მიმიღეს.სიმართლე გითხრათ მაგას ჩემთვის პირობითი მნიშვნელობა არ ქონდა, მთავრია ვიარო.ხვალ დიდი დღე მაქვს.პირველად ჩემს ცხოვრებაში მივდივარ უნივერსიტეტში.რათქმაუნდა ვნერვიულობ...არ ვიცი როგორ შემხვდებიან სტუდენტები ან საერთოდ ვინმე დამიმეგობრდება?ჩემი ნამდვილი მეგობარი ჯემა იყო და ყოველთვის დარჩება, მართალია ის აქ არ არის, მაგრამ მაინც.გადვწყვიტე დღეს ადრე დამეძინა რომ დილით ადგომა და კვება მომესწრო.ჩემი ამბავი რომ ვიცი ჩამეძინება,ამიტომ მაღვიძარა დავაყენე და გადავეშვი სიზმრების სამყაროში.
დილით ადრე მაღვიძარას დამაყრუებელი ხმა ჩამესმის...
-რა აუტანელი ხმა აქვს...საერთოდ ამას როგორ ხმარობენ.-ჩემთვის ვბუტბუტებდი და საწოლიდან ძლივს ძლივობით ვდგებოდი.უცბად გამახსენდა რომ დღეს პირველი დღე იყო.სააბაზანოში შევარდი და ზუსტად 10 წუთში გამოვარდი.კიდევ კარგი ტანსაცმელი გუშინ შევარჩი,თორე საათნახევარი აქ დგომა მომიწევდა.შავი, მოკლე,ნაჭირსი შორტი მოვირგე სხეულზე.თეთრი პიჯაკი მოვისხი და შავი ქამრით შევკარი.
YOU ARE READING
სიძულვილი რომელსაც სიყვარული შეცვლის
Romanceამბავი მოგვითხრობს გოგონაზე,რომელმაც ორი მისთვის უძვირფასესი ადამიანი დაკარგა.ამ ადამიანების სიკვდილი განზრახ იყო ჩადენილი.რა მოხდება როდესაც მიას მეგობრის ძმას შურისძიება მოწყურდება? ამას თავად ნახავთ...❤️