თავი 18

1.3K 62 21
                                    

*ჰარის თვალთახედვით*
დილით გავიღვიძე და ჩემს სხეულზე პატარა არსება ვიგრძენი.ვუყურებდი მას,ჩემს სიყვარულს და მთელი სხეული სითბოთი მევსებოდა.არ მჯეროდა რომ ის მე მეკითვნოდა.გუშინდელი ღამე უბრალოდ არაჩვეულებრივი იყო.ის ძილშიც ისეთი ლამაზი და ნაზი იყო.ძალიან ვნანობდი ჩემს საქციელს.როგორ შემეძლო მასზე ხელის აწევა?როგორ შემეძლო მისთვის ესეთი ცუდი სიტყვების დაძახება?ჩემი პატარა.ვეღარ მოვითმინე და მისი სახის მოფერება დავიწყე.შეიშმუშნა და თვალები გაახილა.შემომხედა თუ არა გაიღიმა.
-დილანშვიდობისა პატარავ.-ვუთხარი და შუბლზე ვაკოცე.
-დილამშვიდობის ჰარი.კარგად გეძინა?-მკითხა და ხელები მომხვია.
-არაჩვეულებრივად.-გამიღიმა და ტუჩებზე დამაცხრა.ჩემს წელზე მოთავსდა და ისე მკოცნიდა.

*მიას თვალთახედვით*
ჰარიმ დილით ფერებით გამაღვიძა.ძალიან ბედნიერი ვარ.მის წელზე გემრიელად მოვთავსდი და კოცნა დავიწყეთ,რა დროსაც ქეროლის ხმა შემომესმა.
-მია საყვარელო ადგომის დროა.
-ჯანდაბა ჯანდაბა ჯანდაბა.-ჩავიჩურჩულე და უცბად წამოვხტი,ჰარიც მე მომყვა.
-მია კარები ჩაკეტილი რატომ გაქვს? ხომ კარგად ხარ?კიდევ კარგი კარები ჩავკეტე.
-კი კი ქეროლ ვდგები ახლა.მალე გამოვალ შხაპს მივიღებ და ჩამოვალ და გთხოვ საუზმე არ გამიმზადო არ მშია.გავძახე თან ტანსაცმელებს ვკრეფდი.
-კარგი ჩემო ლამაზო მალე ჩამოდი კოლეჯში არ...-შევაწყვეტინე.
-ვიცი ვიცი.-გავიგონე რომ ქეროლი დაბლა ჩავიდა.
-ჰარი შხაპი უნდა მივიღო,აქ იყავი და არაფერი გააფუჭო.-გავძახე და პირსახოცი ხელში მოვიმარჯვე.
-დამელოდე მეც მოვდივარ.
-არა მე მარტო მინდა.
-პატარავ კარგი რა.-ტუჩი გადმობურცა და ლეკვის თვალებით შემომხედა.
-ჯანდაბას კარგი,მაგრამ მალე ვქნათ,არ მინდა კოლეჯში დავაგვიანოთ.-კოლეჯის გახსენებაზე ალექსი გამახსენდა და მოვიწყინე.არ ვიცი როგორ უნდა ვუთხრა მას ეს ყველფერი.
-პატარავ?რა დაგემართა?-ჩემთან მოვიდა და ჩემი სახე ხელებში მოიქცია.
-არ ვიცი როგორ ვუთხრა ალექსს ჩვენს შესახებ.-მის თვალებში შიშმა,აღელვებამ და გაბრაზებამ გაირბინა.
-არა მია..ხომ არ მიმატოვებ?არ მიმატოვო უშენოდ ვერ ვიცოცხლებ.-ღმერთო რატომ ეშინია ესეე ჩემი წასვლის?
-ჰარი შენ რანაირად უნდა მიგატოვო?ერთადერთი ხარ და სხვა არავინ არ მაინტერესებს.ალექსაც დაველაპარაკები.-სახე მოუდუნდა და გაიღიმა.
-ჩემო პატარავ ძალიან მიყვარხარ,მაგრამ ალექს და სხვა ბიჭებს ვეღარ დაელაპარაკები.მეთვითონ ვეტყვი მას ყველაფერს...
-ოუუ ვიღაც ეჭვიანობს?-წავიღიღინე და კოსერზე ხელები შემოვხვიე.
-რათქმაუნდა ვეჭვიანობ!შენ ჩემი ხარ სხვისი ვერ იქნები ვერასდროს.ეს დაიმახსოვრე.-მითხრა სერიოზული სახით.
-არის სერ.-გაგვეცინა.ამ სიცილ-ხითხითში შევედით სააბაზანოში.5 წუთი მარტო ერთმანეთს ვეხუტებოდით.
როდესაც გამოვედით ეგრევე გარდერობის კარები გამოვაღე და დღევანდელი ლუქის არჩევა დავიწყე.საბოლოოდ კი ყვითელი ჯინსის შარვალი და თეთრი ბრეტელებიანი ტოპი ჩავიცვი.
-პატარავ ძალიან ლამაზი ხარ,მაგრამ ეგ ტოპი მოკლეა,ამიტომ შედი და გამოიცვალე!
-აუუ ჰარი გთხოვ მორჩი ამ ეჭვიანობას და ფანჯრიდან გადაძვერი...
-ერთი წინადადება კანონისავით უნდა გესმოდეს."შენ მარტომ მე მეკუთვნი" ხომ გაიგე?!
-კი ჰარი,მე მარტო შენ გეკუთვნი.-გამიღიმა, ტუჩებზე წამიერი კოცნა დამიტოვა და ფანჯრისკენ წავიდა.სწორედ ახლა გამახსენდა დაცვის თამამშრომლები.
-გაჩერდი.-ვიყვირე.
-რა მოხდა პატარავ?
-დაცვა...
-ჯანდაბა რა უნდა ვქნათ?-იკითხა და თმა აიჩეჩა.
-მე ვიცი მოკლედ დავუძახებ ყველას და საუბარს გავუბავ.დაცვის სისტემაზე შენ კი ჩუმად გადაძვრები ფანჯრიდან ხომ გაიგე?
-კაი მიდი და გელოდები.
მეც აღარ დავაყოვნე და დაბლა ჩავედი. გულის რევის შეგრძნება ვიგრძენი როდესაც პიტერი გადამეხვია,მაგრამ მალევე მოვშორდი მას და გარეთ გავედი. დაცვის თანამშრომლებს ალექსზე დავუწყე საუბარი და ვუთხარი რომ აქ თუ მოვიდოდა არ შემოეშვათ ან ჩემთვის დაეძახათ.იმოქმედა რადგან ჰარი ფანჯრიდან გადაძვრა და თავის მანქანით წავიდა...მე კი ჯეის მანქანაში ჩავჯექი და კოლეჯის გზას გავუყევი.
მისვლისთანავე ალექსი შემხვდა, რომელსაც დალურჯებებით ქონდა სავსე სახე.ჩემსკენ საკოცნელად წამოვიდა მაგრამ გავაჩერე.
-ალექს მისმინე...ვიცი რომ შენთვის ეს ძალიან რთული იქნება,მაგრამ არ მიყვარხარ.მე სხვა მიყვარს.მაპატიე, უბრალოდ შენთან ვიყო და სხვაზე ვიფიქრო არ შემიძლია ხომ ხვდები არა?-ვნერვიულობდი რადგან სახეზე ტკივილი ქონდა გმოსახული.
-არც კი ვიცი რა გითხრა მია...მე შენ მართლა მიყვარდი,მაგრამ არაუშავს... მთავარია არ მომატყუე და სიმართლე მითხარი.-მკრთალად გამიღიმა და გამეცალა.კარგია რომ არ გაბრაზდა. მომწონს გამგები ბიჭები.უცბად თვალებზე ვიღაცა ხელები ამაფარა.ესეთი ნაზი ხელები მხოლოდ ჯიჯის აქვს.
-ვაიმეე ღმერთო არ არსებობს ჯიჯი.-ვიკივლე და მისი ხელები მოვიშორე,მისკენ მივბრუნდი და ჩავეხუტე.
-აუუუ ძაან მომენატრე მია.-მანაც არ დააკლო კივილი.
-რატომ არ გამაფრთხილე რომ დღეს აქ იქნებოდი?-
-სიურპრიზი.-თქვა და ხელები მაღლა აიქნია.
-ძაან კარგი.მოკლედ კოლეჯის მერე კაფეში წავიდეთ და ყველაფერს მომიყვები.-ვუთხარი და ლოყაზე ვაკოცე.
-ოჰ კარგი.-დავინახე ჰარი რომელსაც ჩემი შარვლის ფერი ჰუდი ეცვა.
ელენა მისკენ გაიქცა და კისერზე ჩამოეკონწიალა...

სიძულვილი რომელსაც სიყვარული შეცვლისWhere stories live. Discover now