კინაღამ გავპუტე,მაგრამ გამიხარდა, როდესაც ჰარიმ მოიშორა.ჩემთან მოვიდა წელზე ხელები მომხვია და ტუჩებზე დამაცხრა.მეც ავყევი.როდესაც მას მოვშორდი გარშემო მიმოვიხედე და დავინახე გაოგნებული ბავშვების სახეები.ჯიჯიც მათნაირად იყო.
-კაფეში რომ წავალთ ყველაფერს მოგიყვები.-მის გამომეტყველებას პასუხი გავეცი.
-კარგი.ახლა წავედი და კაფეტერიაში გნახავ.-გადამეხვია და კოლეჯში შევდია.
-აბა როგორ არის ჩემი ქალბატონი?იცი როგორ მომენატრე?-ჩამეხუტა.
-კარგად არის შენი ქალბატონი.კი მაგრამ რამოდენიმე წუთის უკან მნახე და უკვე მოგენატრე?-გამეცინა.
-დიახაც.შენ რა არ მოგენატრე?
-რათქმაუნდა...
-ხოდა ძალიანაც კარგი.-გაეცინა და ტუჩის კუთხეში მაკოცა.
-კაი წამო რა კოლეჯში შევიდეთ არ მინდა დაგვიანება.
-კარგი.პირველი რა გაქვს?-ხელი გადამხვია და კოლეჯში შევედით.
-მსოფხედველობა.-ვუპასუხე და კლასისკენ ავიღეთ გეზი..
-აჰამ ესეიგი ერთად ვჯდებით.-გავუღიმე და უფრო ავეკარი.ელენა შევამჩნიე რომელიც ტირილით საპირფარეშოში შევარდა.მას თავისი დაქალებიც მიყვნენ.ჩამეცინა.ლექციაზე შევედით და ერთად დავსხედით.მას ვუყურებდი მის ყოველ ნაწილს ვსწავლობდი.მე ის მიყვარს მთელი არსებით მიყვარს...არ ვიცი როგორი რეაქცია ექნება პიტერს ამაზე იმედი მაქვს ვერ გაიგებს...888
კაფეტერიაში რომ ჩავედი ჯიჯი დავინახე, რომელიც მაგიდასთან იჯდა მის წინ კი ზეინი და ერთად იცინოდნენ.გამიკვირდა მაგრამ გამიხარდა ძალიან უხდებიან ერთმანეთს...
-გამარჯობა.-მივესალმე ყველას.
-მია მოდი დაჯექი რას დგახარ?-მითხრა ჯიჯიმ დამის გვერდით მოვთავსდი.
-აბა რას შვრებით როგორ ხართ?-ვიკითხე და გავიღიმე.
-რავი კარგად.გამიხარდა შენი და ჰარის ამბავი მითხრა რომ ერთად ხართ.-დაიწყო ზეინმა.
-ხო მადლობა.-ამ დროს ჰარი მოვიდა ჩვენთან.ჯიჯი ზეინის გვერდით გადაჯდა, ჰარი კი მე მომიჯდა.გადმოიხარა და ლოყაზე მაკოცა.მერე კი ჩამიხუტა.
-როგორ ხარ ჯიჯ გამიხარდა შენი ნახვა.-უთხრა ჰარიმ.
-მადლობ კარგად.მეც გამიხარდა თქვენი ამბავი მართლაც რომ უხდებით ერთმანეთს.-ჰარიმ გაუღიმა და და მადლობა გადაუხადა მერე კი პიცის ჭამა დაიწყო.მეცინებოდა როდესაც პირი მოთხუპნული ქონდა.სურათებს ვუღებდი დაახლოებით ოცჯერ გამებუტა,მაგრამ მასაც ეცინებოდა.კარგად ვერთობოდით. ვხედავდი თუ როგორ უყურებდა ზეინი ჯიჯის.ამ საკითხე კაფეში დაველაპარაკები ჩემს მეგობარს.ჩვენი იდილია ვიღაცის წრიპინა ხმამ დაარღვია.
-ოჰ სალამი ყველას.
-რა გინდა ელენა?-უხეშად მიუგო.
-არაფერი ჰაზუ.-ნერვები მომეშალა ამ ზედმეტსახელზე.
-უბრალოდ მია მინდა დაიმახსოვრო რომ ჰარი გამოგიყენებს,შენთან დაწვება მერე კი სანაგვეზე ნაგავივით მოგისვრის.-ელენას გაეცინა,ჰარიმ კი მაგიდას ხელი დაარტყა და ფეხზე წამოდგა.
-როგორ ბედავ.პირველი ჰაზუს ნუ მეძახი მოფერებით სახელებს მხოლოდ ერთი ადამიანი დამიძახებს,რომელიც ამქვეყნად ყველაზე მეტად მიყვარს და ეს ადამიანი მიაა.-დავინახე როგორ დაკარგა ფერი ელენამ.-მეორეც მე მას არ ვიყენებ და მესამ ნურც მე და ნურც მიას ელაპარაკები!-დაიყვირა რის გამოც ყველა ჩვენ გვიყურებდა.
-გთხოვ დამშვიდდი ჰარი ამად არ ღირს.მისი სიტყვები არ მაინტერესებს.გთხოვ თვალებში შემომხედე.-შემომანათა მისი შავი თვალები,რომელიც ნელ-ნელა მწვანდებოდა.ჩამეხუტა მეც მოვხვიე ხელები.
მას რომ მოვშორდი ელენას მივუტრიალდი.
-ელენა შენი სათქმელი ხომ თქვი?ამიტომ შენს სადაქალოსთან მიდი და პლასტიკურ გარდაქმნებზე გააგრძელეთ საუბარი.-ჯიჯის და ზეინს გაეცინათ ელენა კი გამწარებული გაბრუნდა და თავის მაგიდასთან მოთავსდა...888
დაახლოებით ექვსის ნახევარზე ჯიჯის შევხვდი ჩვენს საყვარელ კაფეში.ბევრი მომიყვა ჰავაის კუნძულებზე.მართალია მეგობრები არ გაუჩენია,მაგრამ დაისვენა.შევაპარე ზეინზე,რაზეც ქალბატონი გაწითლდა.მივხვდი რომ მოსწონდა.დიდი ხანია თურემ რაც მოსწონს.გამეხარდა რადგან მიხარი მისი ბედნიერება.სახლში რომ დავბრუნდი ჩემს ოთახში ავედი სადაც ყველფერი ვარდებით მორთული დამხვდა. ჩემს საწოლზე კი ჰარი იყო გაგორებული.ოთახში შევედი,კარები ჩავკეტე,მასთან მივედი და ჩავეხუტე.
-ჰარი აქაურობა ულამაზესია მადლობა.-გავუღიმე დ ტუჩებზე წამიერად ვაკოცე.
-არაფერს პატარავ არ გინდა დღეს პარკში წავიდეთ?
-კი კი კი.-გაეცინა.ერთი ხელის მოსმით მის ქვემოთ მომაქცია.
-მაგრამ სანამ წავალთ სიყვარულით დაკავება მინდა...-ეშმაკურად გამიღიმა
-რა გარყვნილი ხარ სტაილს.-მაიკა გადამაძრო და ჩემს ბაგებს მოწყურებით დააცხრა....
YOU ARE READING
სიძულვილი რომელსაც სიყვარული შეცვლის
Romanceამბავი მოგვითხრობს გოგონაზე,რომელმაც ორი მისთვის უძვირფასესი ადამიანი დაკარგა.ამ ადამიანების სიკვდილი განზრახ იყო ჩადენილი.რა მოხდება როდესაც მიას მეგობრის ძმას შურისძიება მოწყურდება? ამას თავად ნახავთ...❤️