თავი 9

1.6K 80 19
                                    


*მიას თვალთახედვით*
როდესაც გამეღვიძა ჰარი ოთახში არ დამხვდა.რაც კარგია.არ ვიცი რატომ მაგრამ ვიფიქრე ავმდგარიყავი და კარები რამენაირად გამეხსნა.მართლაც სახელური ჩამოვწიე და ოთახიდან გავედი.იმდენი ოთახია ვერც კი დაითვლიდი.ვცადე ერთის გაღება მეორესი,მაგრამ ვერცერთი გავაღე.ბოლოს ერთ კარს მივადექი.წითელი იყო.სახელური ჩამოვწიე და არის!გაიხსნა.შიგნით შევედი და გავოგნდი.შოკი მქონდა...პირი დაახლოებით კოჭებამდე ჩამომივარდა....

პირი დაახლოებით კოჭებამდე ჩამომივარდა

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

ეს ყველაფერი საშინელებაა

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

ეს ყველაფერი საშინელებაა...ღმერთო ეს რა არის ნუთუ ნუთუ ჰარი გოგოებს ამით აწამებს...ოთახის დატოვება მინდოდა მაგრამ მისი ხმა გავიგე და შეშინებული შევხედე....
-აქ რა ჯანდაბას აკეთებ?!-დამიყვირა.მისი მეშინოდა ძალიან მეშინოდა.არ ვიცი ამ რაღაცეების ჩემს გამოყენებას თუ აპირებს მირჩევნია თავი მოვიკლა....
-მე მე..-დავიბენი და სიტყვებს ერთმანეთზე ვერ ვაბავდი.
-რა შენ?გეკითხები აქ რა გინდა საერთოდ ოთახიდან როგორ გამოხვედი?!-დაიღრიალა მკლავზე ხელი მომკიდა მთელი ძალით ისე რომ ხელი დამიბუჟდა.ოთახიდან რასაც ქვია გამათრია და ჩემთვის უცნობი მიმართულებით დაიწყო სვლა.პატარა ოთახი გახსნა და შიგნით შემაგდო სრული სიბნელე იყო რაზეც გული შემეკუმშა.
-აქ იჯდები მთელი დღე.მე შენ გითხარი გამოძრავდები და დაგახრჩობ მეთქი მაგრამ დახრჩობა ჯერ ადრეა საყვარელო.ჯერ მამაშენმა ძალიან ბევრი უნდა ინერვიულოს!
-ხომ გითხარი ის არც კი ნერვიულობს. შეგიძლია მიხვიდე ან ვინმე მიაგზავნო და ნახო შესაძლოა ნერვიულობდა,მაგრამ მას მე ფეხებზე ვკიდივარ.იცი რატომ?იმიტომ რომ მან მე დედა მომიკლა. მან მე საუკეთესო მეგობარი მომიკლა.მე ის მეზიზღება გესმის?მთელი არსებით სულით და გულით.შენ გგონია მაღელვებს მას რა მოუვა?არა უბრალოდ კარგად რომ არ მოვექცე ჩემს ერთადერთ მეგობარს ჯიჯის დაუშავებს რამეს.ჰარი რატომ არ გესმის მე მას არ ვგავარ...მან მე ჩემი საუკეთესო მეგობარი მომიკლა ჰარი.ის ჩემთვის დასავით იყო...მასზე და დედაზე მეტად არავინ მიყვარდა.მეზიზღება ყველა მეზიზღება, ცხოვრება მეზიზღება.შენც მეზიზღები რადგან პირველი ადამიანიხარ ვინც ჩემზე ხელი აწია.ჯემა მენატრება, დედაც მენატრება.მაგრამ მე მათ უკან ვეღარ დავაბრუნებ. არც კი იცი რაა არის საყვარელი ადამინაების დაკარგვა.შენ კი შურისძიების საფუძველზე რომლის მიზეზი არც კი ვიცი მე მიტაცებ და მტანჯავ. ნუთუ ადამიანი არ ხარ?ხედავ ამას.-ტატუზე მივანიშნე.-იცი რას ნიშნავს ეს ჩემთვის?მე და ჯემამ ეს გავიკეთეთ,გვეგონა რომ სამუდამოდ ერთად ვიქნებოდით.სულ საუკეთესო მეგობრები ვიქნებოდით, მაგრამ არა მან მე დამტოვაა....მამაჩემის დამპალი ბიზეზის და მისი ბინძური სულის გამო მოკვდა...შენ კი მიდგახარ და მამაჩემს მადარებ, როგორ,როგორ შეგიძლია ჩემთვის კახპის დაძახება?ან დედაჩემისთვის?როგორ შეგიძლია ესე მომექცე როცა საერთოდ არ მიცნობ?მე სიკვდილი მინდა...-ბოლო ხმაზე ვუკიოდი თან ვტიროდი თვითო კი გაშტერებული იდგა ესე მეგონა დროში გაიყინა...

სიძულვილი რომელსაც სიყვარული შეცვლისWhere stories live. Discover now