15. Publar, alkol, otel ve bolca 70'ler

43 6 57
                                    

Birkaç gündür Amerika'nın havasından ve suyundan yararlanıyorlardı, daha doğrusu daha çok pub ve alkolünden yararlanıyorlardı, şimdiye dek beraber hiç içmedikleri kadar alkol tüketmişler ve kendilerini tamamen eğlenmeye vermişlerdi. Jungkook, o gece Taehyung'a tekrar içmeye gitmeyi teklif etmişti çünkü Jungkook, Taehyung'un içtikçe dilinin açıldığını farketmişti bu yüzden de bunu sonuna kadar kullanma peşindeydi. Taehyung ise "The Beatles'a aşığım ama bir kez daha bir pub'da The Beatles dinlersem sanırım bayılacağım"diye cevapladı onu.

Jungkook kafasını öne eğip gülerken "Senin gibi bir sanatkarın böyle asileşeceğini düşünemezdim" dedi, Taehyung tek kaşını kaldırıp "Kalıplarınız mı var yoksa Jungkook-sshi, varsa da bir bir yıkacağımdan şüpheniz olmasın. Hem biz yirmi birinci yüzyıldan yaşıyoruz, yirmi birinci yüzyılda herkes biraz asidir"dedi. Jungkook "Eh aslında bu İspanyol paça pantolonlar ile bu dediğin biraz çelişse de o siyah deri ceketle bandana enfes olmuş, nesin sen rock star mı?" diye alaylı bir şekilde sorduğunda Taehyung ona göz devirirken "En azından senin gibi damalı bir takım giymiyorum, tanrı aşkına Jungkook gözlerim sana baktıkça ağrıyor"dedi.

Jungkook ise omuzlarını silkerek "Bence müthiş gözüküyorum"diye cevapladı onu, Taehyung ise deri ceketinin cebine iliştirdiği güneş gözlüğünün iyi olup olmadığını kontrol ederken Jungkook "O Andy'nin güneş gözlüğü mü?"dedi, Taehyung kendini beğenmiş bir gülümseme ile onu onaylarken Jungkook dudaklarını büzmüştü ama bir şey söylememişti. Otelin restoranında yemek yiyorlardı ve sonradan ne yapacaklarına karar vermeye çalışıyorlardı.

Jungkook tabağındaki eti minik parçalara ayırırken "Eğer bu gece otelde kalırsak sanırım kendi sonumu kendim getiririm, yan odadan gelen seslere daha fazla tahammül edebileceğimi hiç sanmıyorum"dedi, Taehyung dalga geçercesine gülerken "Sanırım bir asker ziyaret ediyor o odayı, ne oldu Jungkook yoksa utandın mı?"dedi. Jungkook tam ona arsız bir cevap verecekken gözü televizyona takıldı, haberlere bir son dakika girilmişti. Bu yüzden Jungkook merakla garsondan televizyonun sesini açmalarını rica ederken televizyonda gösterilenlerin ABSCAM SKANDALI* ile ilgili olduğunu görmüştü.

Doğrusu bu konu hakkında hiçbir bilgisi yoktu ama ortada böyle bir skandal varken işlerin kendileri için de zorlaşacağını düşünmeden edemedi, bu skandalın kendilerine etki edecek hiçbir direkt etkisi yoktu asla ama içeride işler böyle yürümezdi bunu biliyordu Jungkook. İç geçirip Taehyung'a "Sanırım gitmemiz gerekecek"dedi, Taehyung da televizyona döndüğünde "Bunun bizimle ne alakası var Jungkook? Bu bir yolsuzluk skandalı, bizi ve halkı ilgilendiren hiçbir şey yok. Bizim neden başımız belaya girsin ki?"dedi.

Jungkook etini çiğnerken "Çünkü FBI'ın şimdi bu yolsuzluğu ortaya çıkarttığı için itibarı artacak ve itibarlarının artması, milliyetçi halkı körükleyecek ve tabii FBI'ı da. Artık kimliksiz burada işimiz zorlaşacak çünkü ilgisi yokmuş gibi gözükse de böyle dönemlerde devletlerin denetim mekanizmaları şov için daha sıkı çalışırlar, eskisinden daha sıkı"dedi. Taehyung bu konuyla pek ilgileniyor gibi durmuyordu "Neyse zaten sıkılmıştım, sanırım Amerika pek benlik bir yer değilmiş"dedi, Jungkook ise "Oh, tabii senin ruhun nahif ve zarif yerlere ait değil mi?"dedi. 

Taehyung ise onun bacağına masanın altından yumuşak bir tekme atmış ve "Benimle neden uğraşıyorsun sen bugün?"dedi, Jungkook omuz silkip "Bilmem hoşuma gidiyor"diye cevapladı onu. Ardından yanağını göstererek "Öpmek ister misin?" demişti, birkaç gün önceki Central Park'taki gölün yanında olan olaya gönderme yaparak çünkü Taehyung dün sarhoş olduğunda "Yanakların çok yumuşak hep öpmek istiyorum" demişti. Ve Jungkook da sabahtan beri sürekli Taehyung ile dalga geçecek şeyler buluyordu, en çok da bu konunun üzerine gidiyordu.

 Jungkook ona doğru yaklaşınca Taehyung ittirmiş ve "Uzaklaş benden uzaklaş sinir bozucusun çok"dedi, Jungkook ise geri çekilirken ciddileşmeye karar vermişti. Taehyung'a bu kez "Yemekten sonra sihirli sözcükleri söyleyelim mi ne dersin?"dedi, Taehyung gözlerini yumup biraz düşünmüş ve "Bilmiyorum Jungkook, paramız yok ve antikacı numarası her seferinde ve her dönemde işe yaramaz. Yine evsiz ve aç zaman geçirmek istemiyorum"dedi, Jungkook ise dudaklarını yalayıp "Yapma her şekilde bir yolunu buluruz biz"dedi.

Midnight in PastHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin