6.Öğle Uykusu

61 7 238
                                    

Bu bölümü, İklimden sonra hikayelerimi takip eden ve yorum bırakan ilk okuruma yani Reyhan'a ithaf etmek istiyorum. Öğle Uykusu tablosunu kullanma fikrini de onun sayesinde edindim. Yorumların, desteğin ve sevgin için teşekkürler, güzel bir yüreğin var yüreğin kadar güzel bir yaşam diliyorum. Tekrar, tekrar ve tekrar teşekkürler ( @ben_diss)

Vincent ile baş başa onun resim malzemelerini almaya gidip gelmiş olan Taehyung içine kök salan tüm korkutucu dallardan kurtulmuş gibiydi, çok dinç ve tazelenmiş hissediyordu, sanki hakikaten yeniden doğmuş gibiydi. Fazla para harcamamış sadece biraz kağıt ve kalem almıştı, Vincent ile beraber Jungkook'un yanına uğramışlar onu işinden alıkoymadan biraz sohbet ettikten sonra beraber otelin bahçesinde birer çay içmişlerdi.

Taehyung'un belki odasında çiçekler yoktu ama bu yaşadıkları en az çiçekler kadar büyüleyici geliyordu. Yüreğinin akıp gitmesinden korkuyordu bu mutluluk içerisindeyken, Vincent bir de ona odasına çıkmayı ve biraz birlikte çizmelerini teklif edince Taehyung yutkunmuştu. Nasıl birlikte çizerlerdi? Onun çizdikleri ilkokul çocuklarınınkine benziyordu ve Vincent'ı kendisinden uzaklaştırmaktan korkuyordu ama yine de onu reddetmedi.

Vincent ise daha önce eskiz halinde çizdiği birkaç şeyi Taehyung'a gösterirken beraberce vaktin nasıl geçtiğini anlamadan akşama kadar desenler üzerine uğraşmış ve çeşitli karalamalar ortaya koymuşlardı. Vincent, genç olanın çizimlerinin kendisininkinden çok farklı olduğunu görüyordu ve eksik olduğu yönleri de çok net görebiliyordu ama onun şevkini kırmayacaktı hem zaten o çok bilmiş estetik yargıları olan ukalalara da sinir olurdu. Hem birinin boyaları nasıl kullandığını görmeden bir şey söyleyemezdi. Yine de gencin resimlerinde bir şeylerin sesi vardı, resimde kendini kaybettiğini görmüştü ve bu çok hoşuna gitmişti.

Belli bir teknik ile çizmiyordu çocuk fakat Vincent onun kusurlarının, resmindeki belirgin kalem izlerinin, yumuşatamadığı hatların ve taşırdı çizgilerin tamamen kendi öğrendikleriyle oluşturulduğunu anlamıştı. Hareketli imajlar sunuyordu aslında ve bu Vincent'ın çizgisinin çok dışında olsa bile asıl buna bayılmıştı Vincent. Kusurları, kusursuz bulmuştu. Taehyung ise başlarda bir iş görüşmesindeymiş gibi gerilse de gittikçe rahatlamış ve kendini çizdiklerinin içinde yitirmişti. Hatta bir süre sonra Vincent'ın kendisini izlediğini farkedince ona dönüp gülümserken kendi kendine resim işte böyle, Vincent'ın yanında olduğunu bile unutturuyor insana diye söylenmişti.

Vincent, Taehyung'a tebessüm edip kendi resmine döndüğünde Taehyung da aynısını yaptı. Kalbi hala oldukça hızlı çarpıyordu ama yine de çizmek onu rahatlatıyordu, kendi kendine geviş getiriyor odaklanabildikçe odaklanıyor ve dünyadan kopuyordu. Jungkook, Vincent'ın kapısını çaldığında ve Vincent yavaşça ayağa kalkıp kapıyı açtığında Jungkook bu ikiliyi beraber çizim yaparken görünce elini kalbine götürdü.

Derinden etkilenmişti ikisini de eşsiz görüyordu ve kendi yemek kokuları üstüne sinmiş haline küfrediyordu. İmrenmişti, bu kötü bir kıskançlık değildi hatta Taehyung için mutlulukla dolmuştu ama nefesi de kesilmişti işte. Büyük saygı uyandırmıştı çizdiklerini görünce, Taehyung'un çizimlerini ilk kez görüyordu ve onları her ne kadar incelemek sitese de bunu kendi odalarına döndüğünde yapabileceğini düşünerek Vincent'ın resimlerine yoğunlaşmıştı. Birlikte kısa bir sohbet ettikten sonra üçü birden akşam yemeğine inmişlerdi.

Haftasonu geldiğinde Jungkook, Taehyung'dan daha heyecanlıydı çünkü bütün hafta boyunca Taehyung kendi çizdiklerini Jungkook'tan saklamış ve Jungkook da haftasonu hepsini görmek için Taehyung'dan söz almıştı. Ama her ikisini birden heyecanlandıran bir başka şey bugün Vincent'ın kendilerini çizecek olmasıydı. Vincent onlara dün akşam bir adres vermişti gelmeleri için öğlene kadar başka bir işi vardı, Giyecek fazla kıyafetleri yoktu, bu yüzden yine yeni aldıkları kıyafetleri giydiklerinde Taehyung ona sordu "Sence bizi nasıl çizecek?"dedi, Jungkook karnının üstünde toplanan gömleğini çekiştirirken "Bilmiyorum ama canlı renkler kullanacağından eminim nedense"dedi.

Midnight in PastHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin