Yazarın Vedası

9 2 2
                                    

Midnight In Past, diğer hikayelerimin her birinde olduğu gibi benim için çok özel ve önemli anlamları var. Bu hikayeyi üniversitedeyken kendi kafamda oluşturduğum bir güvenli alan olarak kullanıyordum, o zaman karakterler Taehyung ve Jungkook değildi. Ben ve bilinmeyen birine ait bir hikayeydi, hayallere dayanan ve huzurlu olmamı sağlayan bir düşünme yöntemiydi yani.

Ardından bu hikayenin yazıya dökülmesi gerektiğine inandım çünkü...işte orası da bana özel bir kısım. Her neyse sonuç olarak baktım, ben ve bilinmeyen kişi için olan bu hikaye Taehyung ve Jungkook'un hikayesine dönüştü. Final hakkında ne düşünüyorsunuz bilmiyorum ama bu kez finalime laf ettirmem :') Çünkü beni tatmin eden bir final oldu, havada bıraktığımı düşünmüyorum.

Ha havada bırakmakta da sorun yok ama kesin sonların yerine daha şaşırtıcı şeyler olması da hoş olur diye fikir yürütüyordum. Mutlu ve mutsuz son yazarak geçmek ve masalsı bir son ya da gözyaşları da olabilirdi ama bunun yerine daha farklı bir son seçtim. Bu sonu kitabı yazmadan evvel tasarlamadım, bu kitap sürekli kendi kendini yazdı diyebilirim ama finalden önceki bölümde finali nasıl yapacağımı artık biliyordum.

Bu hikayenin benim için anlamı çok büyük, hala daha sığınağım olmaya devam ediyor. Umarım siz de benimle bu yolculuğa eşlik ederken zevk almışsınızdır. Yorumlarınızı oldukça merak ediyorum o yüzden siz de fikirlerinizi belirtirseniz çok mutlu olurum. 

Midnight In Past'i çok özleyeceğim ama her hikayemde olduğu gibi burda da onlar benim için son vermiş değiller, kafamda yaşamaya, ara sıra hayali olarak bana uğramaya devam edecekler.

Bir minik burukluk da var tabii, okuyucusu oldukça az bebeklerimin, yine de tek bir okuyucu bir evrene eşdeğer olduğu için de aslında galaksilere sahibiz...

Sizi seviyorum yıldız okurlarım, bir başka hikayede tekrar görüşmek üzere...

Hoşçakalın...

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 20, 2022 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Midnight in PastHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin