|24.Fᴇᴊᴇᴢᴇᴛ|

6.3K 157 8
                                    

Életében először igazán élt. Repesett a szíve a szerelemtől.

Arra ébredtem,hogy puha ajkak lepnek el apró puszikkal. A másik irányba fordítottam a nyakamat,ezzel több teret adva neki. Ő pedig ezt ki is használta.Először csak gyengéd csókokkal hintette be az érzékeny pontot.Aztán fel váltott a nyelvével,én pedig éreztem ahogyan óvatosan szívni kezdi a bőröm.

- Ébredj,te kis álomszuszék-dőrmögte a fülembe. Lehunyt szemmel mosolyra húztam a számat,és fel nyitottam a szemhélyaim. Maximo fél testtel fölöttem hajolt,és mosolyogva nézet le rám.Kis csintalansággal szemeiben fürkészte az arcomat. Kócós kávé barna fürtjei a szemébe lógtak,hófehér mosolya már korán reggel rabul ejtett. Hogy lehet az,hogy Maximo még reggel is ilyen elbűvölően cuki látványt nyújt? Ha most láttnám magunkat kívűlről,biztosan ő lenne a szép,a helyess arcával,míg én lennénk a ronda,a szénakazal hajjammal.

- Jó reggelt-mondtam.A kezem a tarkójára vittem,és egy gyors mozdulattal egy csókra rántottam őt. Éreztem amint el mélyíti a csókot,ahogyan a kezei az arcomat simogatták.- Figyelj-húzódtam el,és fel néztem rá.- Ma be kell mennem az étterembe,és el kell magyaráznom a főnöknek az újjab eltünésem. Meg-mondtam volna de közbe szólt.

- De,nem akarasz többet annál a meleg srácnál lakni, ugye?-vonta fel a szemöldökét.- Úgy értem-simította ki a homlokomból a hajszálaim.-Itt maradsz velem,nem igaz?

- Ezen majd még gondolkodom-círogattam az álla vonalát. Haragos pillantással bámult rám,mire fel nevettem.- Még jó hogy hogy maradok. Csupán van egy ígéretem a húgomnak,és Kevinnel is beszélnem kell.Tudnia illik hogy nincs bajom-mondtam.

- A szüleidhez készűlsz menni?
Bólintottam.

- De csak Miranda míatt.-közlöm vele.- Látni szeretném.

- Valentina én-két karját meg támasztotta a fejem felett,és nagy levegőt véve folytatta.- Sajnálom hogy bele kevertem ebbe a kis húgod. De tudd hogy sosem bántottam volna.-jelenti ki.- Mert nekem is volt régen egy öcsém. Eggyszerűen csak kellet valaki aki..

- Tudom-szákítottam félbe.- Már tudom hogy te sosem bántottad volna. Azt is hogy nem lett volna szabad ilyen módszerhez folyamodnod,de meg tudlak érteni. És különben is-kerestem a pillantását.- Már meg bocsátottam neked-tettem a kezem az arcára.- De kérlek-hunytam le a szemem egy pillanatra.- Soha,de soha ne csináld ezt velem.

- Soha.-rázta a fejét,miközben lejjeb hajolt hozzám.- Esküszöm neked-érintette a homlokát az enyémnek.- Soha többé-lehelte a számra.

- Ja,várj csak-tettem a tenyerem a melkasára.- Azt hiszem kéne egy fuvar.-haraptam a szám szélébe.- Mellé pedig jól jönne egy sofőr is-tettem hozzá. Fél mosolyra húzta a száját,és hasonlóan az ajkába harapott.

- Én meg felelek önnek kisasszony?- súgta a fülembe.

- Nállad jobbat nem is kérhetnénk.

- Nem hiszem el hogy ezt csinálom-tettem csípőre a kezem a kapu előtt. Maximo fel pattant a fekete motorra,és újjaival végig szántott a tincsei között.Jesszus de sexi a fekete bőrkabátjában,és a motoros nadrágban gondoltam.

- Miaz hős lány. Még sosem űltél igazi motoron?- kérdezte,majd
fejére húzta a hasonló színű bukósisakot.

- Nem.-feleltem szűkszavúan.- Nem megyünk inkább kocsival?-próbáltam rá szedni,de hatástalan lett.

- Jössz,vagy maradsz?-előre dőlt,kezét pedig a kormányra helyezte. Az őrök a kapunál fel nevettek,és látszólag jót derűltek rajtam. Gúnyosan meg forgattam a szemeim,és fel raktam a motoros barátomat a fejemre. Oda léptem mellé,és a lábamat át vetettem a motor ülés felül,és fel pattantam mellé. Hallottam amint beindítja a motrot,az pedig hangosan brungani kezdett.

A MAFFIA MarkábaNWhere stories live. Discover now