7• how?

311 41 43
                                    

[Riri-rude boy]

Taeyong:
Günaydın

Jaehyun:
Günaydın
*Görüldü*

Jaehyun:
Sanırım meşgulsun, işine dön, ben de kafeye gidiyorum zaten

Taeyong:
Kolay gelsin

Jaehyun:
Size de

Sabah saat 10'du. Taeyong ve ekip arkadaşları her ne kadar uyanmış olsalar da hepsi yatakta uzanmaya devam ediyordu. Bugün işe gitmeyecekleri için birkaç yere uğramayı düşünüyorlardı.

"Sanırım götüm uyuştu. Veya sırtım emin değilim. Arka taraflarım uyuştu." Ortamdaki sessizliği bozan ses Jungwoo'ya aitti.

Taeyong dediği şeye gülmüş ama bir şey deme gereği duymamıştı.

"Hayır ben neden sizle kalıyorsam. İkiniz de çok sessizsiniz. Keşke Taeille kalsaydım en azından onla uğraşırdım."

"Jungwoo hyung, kapı o tarafta." Jaemin yüzüne şakayla karışık değişik bir gülümseme yerleştirmiş, parmağıyla kapıyı işaret ediyordu.

"Ben gidersem siz kimsesiz kalırsınız. İki sıkıcı insan bir arada kalırsa neler olur biliyor musunuz? Evrene sıkıcı enerjiler gönderirsiniz."

"Ben sıkıcı değilim sadece sen çok gevezesin hyung." Jaemin yüz üstü yatmak için pozisyon değiştirirken bir yandan da Jungwoo'ya laf sokuyordu.

"Saat 11'de aşağı ineriz. Kahvaltı veya öğle yemeği yeriz. Sonra birkaç yere uğrarız. Renjun buraları biliyordur değil mi?" Soruyu soran Taeyong'du.

"Yani biliyordur herhalde." Yüzünü yastığa gömmüş bir halde konuştu Jaemin.

"Sizce katil neden abinin kalbine pil koydu? Dün geceden beri bunu düşünüyorum. Yani ne kadar doğru bu konuyu açmam emin değilim ama merak ediyorum." Jungwoo yeri izlerken soruyu Taeyong'a yöneltti.

Taeyong ise cevap vermek yerine düşünmeyi seçti.

Herkesin bir sırrı vardı. Birbirine bağlı 6 kişinin birbirinden sakladıkları sırları vardı.

Taeyong kendi kendine tartışıyordu. Eğer dosyaları yok etmeselerdi ve kayıtları silmeselerdi her şey çok daha basit olurdu.

"Sormadım say, en iyisi Taeil'in yanına gidip uğraşayım onunla." Jungwoo ortamdaki kasvetli havayı dağıtmak için yerinden kalktı. Telefonundan rastgele bir müzik açtı.

Üstünü değiştirirken bir yandan da dans ediyordu. Daha sonra yatakta yatmaya devam eden Jaemin'i kaldırmaya çalışsa da ayı gibi yattığı için nafileydi.

Daha sonra sıra Taeyong'a gelmişti. Taeyong'un yatağında zıplamaya başladı. Taeyong ise Jungwoo'nun vazgeçmeyeceğini bildiği için kalktı ve ona eşlik etti. Jaemin ise bir yattığı yerden onları izliyor, birkaç fotoğraf çekip kendi WhatsApp gruplarına atıyordu.

6 SÜPER YAKIŞIKLI

Jaemin:
Bazılarımız çok eğleniyor gibi gözüküyor

Jaemin:Bazılarımız çok eğleniyor gibi gözüküyor

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Triggerman † JaeyongHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin