1•trigger

1K 61 86
                                    

[Russ-Pull The Trigger]

Karanlık caddede yürürken bir yandan da ellerindeki kurumuş kanı kazıyordu.

Gece henüz Jaehyun için yeni başlıyordu.
Yürüdüğü köprünün sonuna yaklaşırken polis sirenlere duyulmaya başladı.

Ardından kırmızı-mavi ışıklar belirdi. Jaehyun ise yürümeye devam ediyordu. Adeta polisleri arayan kendisi değilmiş gibiydi.

Üniformalılar bu sefer ihbardan 13 dakika sonra olay yerine varmışlardı. Bu Jaehyun'u endişelendirmiyor aksine tatmin ediyordu.

Yüzündeki solgun ifadenin yerini sinsi bir gülümseme aldı. Olay yerine bir not bırakmıştı.

Dedektifleri kendine yakın tutmayı seviyordu. Gözden uzak olmayı seviyordu ancak gösteriş yapmayı da seviyordu. Dengesizceydi. Kendisiyle çelişiyordu. Ancak bu zamana kadar kimse farkında değildi.

Her katilin kendine ait öldürme yöntemleri vardır. Eğer kiralık katilse bu kişi genelde para sahiplerinin özellikle rica ettikleri silahları kullanır, seçim hakkı katile düşerse katil en az iz ve hasar bırakacak Glock  42 model tabanca kullanır. Hem elde edilmesi daha kolay hem de taşınma kolaylığı sağlayacak bu tabanca genel olarak kiralık katillerin favorisidir.

Kiralık katiller olduğu gibi sadece intikam ateşiyle yanıp tutuşan thuggo ile ifade edilen katiller genelde psikolojik açıdan iyi durumda değildir ve ihanete uğramış kişilerdir.

Thuggoların yöntemleri belirlidir. Av-avcı mantığı vardır. Avcı avını yakından tanır ancak av, avcının avcılıktaki yerini bilmediği için kendini avcı sanır.

İlk başlarda asıl avcı bu olaya izin verse de güdüsel olarak avına yaklaşmaya çalışır. Ve av belki de en mutlu anında belki de gerçekleri öğrendiği anda kendini yerde kanlar içinde yatıyor olarak bulur...

Bunun gibi yüzlerce hatta binlerce katil türü vardır belki de.

Ancak Jaehyun oyunu kendisi yazar ve başrolü kendisi olur. Onun oyununda hile yoktur. Kendisinin kazanması için yaptığı her şey hileden çok, oyunun kurallarına girer.

Jaehyun'un teknikleri yukarıdakilerden hiçbiri değildi. Tamamen kendisine ait; düzensiz, düzensiz olduğu kadar planlı...

"Nefes nefese kalmışsın J.J. benim için bu kadar endişelenme." dediği şeyde ciddi değildi Jaehyun. Bu alaylı ifadeyi ses tonuna da yansıtmıştı. Daha sonra konuşmayı devam ettirmeden banyoya doğru ilerledi. Üstündeki hoodieyı çıkardı. Daha sonra parmakları pantolonun düğmesine gitti. Yavaşça düğmeyi açtı ve boxerıyla beraber pantolonunu bacaklarından sıyırdı. Daha sonra üst bedenini örten ince tişörtün eteklerinden tutup kaldırdı. Tişörtünü de çıkartınca anadan doğma haliyle küvete oturdu.

Bacaklarını küvetin kalan kısmına doğru uzattı. Daha sonra küvetin ucundaki tıpayla deliği örttü. Suyu, olabildiğince soğuk ayarladı. Su, küveti doldururken Jaehyun'un aklını karamsar fikirler dolduruyordu.

Daha sonra banyoya J.J diye seslendiği adam geldi. Jaehyun'a bakmadan direkt lavabonun yanındaki dolaba doğru adımladı. J.J, Jaehyun'u fark etmemişti henüz.

Jaehyun ise J.J'in kendinde habersizce dolaptan diş fırçası ve macunu çıkarmasına karşılık dudaklarından bir kıkırtı kaçırdı.

J.J ise bu ani sesle beraber hemen arkasını dönmüş ve görmeyi beklemediği bir manzarayla karşılaşmıştı.

Jaehyun'un sadece üst bedeni belli oluyordu. Göğsünün yarısı ve diğer kalan bölgeleri suyla beraber köpürttüğü köpüklerin altında kalıyordu.

Triggerman † JaeyongHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin