[ bebe rexha - i got you ]
•
"Taeyong, neden böylesin? Çok durgunsun, olduğundan daha çok." Johnny soruyu Taeyong'a yöneltti.
"Durgun değilim?"
"Taeyong, bunca yıldır beraberiz. Kardeş gibiyiz. Anlat."
"Tamam, ama çok saçma. Ben de düşünüp duruyorum ve bana da saçma geliyor. Ama o an çok mantıklı gelmişti.
Jaehyun var ya, ara sıra sen de bahsediyordun."
"Evet 3 yıldır falan seni takip ediyor aşık mısın diye sorunca hayır diyor ama sana aşık oldu. Kendisi de nasıl oldu bilmiyor o yüzden gerizekalı, eee devam et."
"Sen her şeyi özetledin."
"Taeyong."
"Tamam, geçen gece evime geldi. Biraz sarhoş olmuştu ama bilinci yerindeydi. Biraz kendinden bahsetti. Sonra eve gitmemesini, havanın yağmurlu olduğunu falan söyledim. Bunları derken onun bir yabancı olduğunu biliyordum ama yine de pişman değilim."
"Sen hayatta böyle şeyler yapmazsın. Yıllardır gördüğün insanlara bile mesafeli davranırdın."
"Sanırım sorun bu. Bir yabancının benim kalıplarımı kırmasını istemiyorum."
"O zaman onu yabancı olmaktan kurtar."
"Peki, nasıl yapacağım?"
"Sende hiç flört işlemleri yok. Bu konuda uzman olan birini tanıyorum."
"Donghyuck."
"Ta kendisi. Bugün devriye nöbeti ondaymış bizi de alsın biraz konuşuruz."
"Tamam, bu arada abimin dosyasında gelişme var mı?"
"Katilin kullandığı bıçak herhangi bir bıçakla eşleşmiyor muhtemelen özel üretim veya sınırlı sayı serilerinden."
"Ama o tip şeylerin dosyası tutulur."
"Aynen öyle, hastalar ve yakınlarından ismiyle uyuşan var mı diye bakıyorlar."
Renjun koşarak Taeyong ve Johnny'in yanına geldi.
"Dedektif Lee ve Suh buna bakmanız iyi olur. Katilin kullandığı bıçak Dünya üzerinde 2 ayrı yerde yapılıyormuş. Birisi Kore'de diğeri ise Japonya'da. İki yerle de konuşmuş polisler ve ellerindeki dosyaları almışlar. Mahkeme kararı çıkmış. Ama şaşırtıcı kısım, hiçbir ise Min Sun'la alakalı değilken bir isim bizimle alakalı."
Taeyong ve Johnny devam etmesi için Renjun'a baktılar.
"Yani bu büroyla alakalı. 2014 yılında 4'lü cinayetle tutuklanan bir seri katilin banka hesabından yapılmış para transferi. Transferin yapılış zamanı ise 3 hafta önce. Yani tutuklanan katilin hapishanede olduğu zamanda."
"Ama banka hesabının bilgileri bu büroda var." Dedi Taeyong.
"Aynen öyle."Renjun da Taeyong'u onayladı.
"Renjun bize tutuklu katilin banka hesabına yapılan transferlerin dosyasını hazırlar mısın?"
"Bilişim işlerine Yangyang bakıyor. Ama söylerim hazırlar. Uzun dokümanlı dosya olarak yarın masanıza bırakırım."
"Sağ ol. Bizim Taeyong ile işimiz var biz gidiyoruz bir şey olursa ararsın." Johnny Taeyong'un kolundan tutup kapıdan zorla çıkarttı ve Donghyuck'u bulmak için otoparka gittiler.
•
"Of Taeyong hyung ne demek el kremi kullanmıyorum. Flört döneminde çok önemlidir kişisel bakım." mor saçlarıyla araba süren Haechan, hyunguna çemkiriyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Triggerman † Jaeyong
Fanfiction"Gözlerindeki kırgınlığı gördüm. Herkese yorgunluk desen de biliyorum, içinde bir yerlerde çocuk ölmüş, genç yaşında. Sense onu istemeyerek gömmüşsün. Gözyaşlarınla sulamışsın toprağını. " °Jaeyong° ©mndln0