[Lana Del Rey- Change ]
•
"Taeyong, bu dava çıkmaza gidiyor. Ciddi anlamda çıkmaza gidiyor. Kanıtların sayısı bir elin parmak sayısını geçmez. Ve biz hala olduğumuz yerde sayıyoruz."konuşan Taeil'di. Bir yandan odanın içinde volta atıyordu. Min Sun'un cinayeti ve yine aynı katilin işlediği diğer cinayetlerde katile yaklaşamıyorlardı.
"Hyung, sanırım bizi çıkmazdan çıkaracak bir şeyler biliyorum."bu sefer konuşan Taeyong'du. Ekiptekiler Taeyong'a döndü.
Volta atan Taeil, cam kenarında oturan Renjun'un yanına geçti.
Bardağına su dolduran Jaemin, bardağı masanın üstüne bırakıp tüm vücudunu Taeyong'a döndürdü.
Johnny ve Jungwoo, odanın kapısını örtüp perdeleri kapadı. Ve tekrar eski yerlerini aldılar.
"3 sene önce, abim bir çocuğun ameliyatına girecekti. Daha reşit değildi çocuk. Normalde işinde uzmandır abim ama ameliyata gireceği gün, nişanlısı onu terk etti ve içmeye gitti. Ama olanlardan haberim yoktu. Ameliyat için çocuğu hazırlamışlar o yüzden ameliyatı iptal edememiş. Hafif sarhoş bir şekilde operasyonu yapmış. Yani yapmaya çalışmış ama minicik bir hatasından dolayı çocuğu kaybetti. Eğer çocuğun dosyasına öldü yazsaydı ona soruşturma açılacaktı ve ben, aptallık edip dosyanın hem kendisini hem de ağ üzerindeki verilerini sildim. Yani çocuğun ne adını bilebiliriz ne de yakınlarını. Ve sanırım, abimin ölümü benim yüzümden." Taeyong elleriyle yüzünü kapadı ve başını eğdi. 3 yıldır suçluluk duygusuyla yanarken şimdi o duyguyu dışarı vurmuştu.
Jungwoo ve Johnny birbirlerine bakarken; Renjun ve Taeil, Taeyong'a yaklaştı. Onu sakinleştirmek için sırtını sıvazladılar. Ancak Jaemin kimsenin odağında değildi.
Kimse onu şu an olduğu gibi ağlarken görmüyordu.
Jaemin, gözyaşlarına daha fazla hakim olamayacağını bildiği için kapıyı hızla açıp tuvalete gitti. Kabinlerin birine girip nefes almaya çalıştı.
Jaemin'in tuvalete girmesinden 6-7 saniye sonra tuvalete Taeil girdi. İçerdeki tüm üniformalıları çıkardı ve çıktıları an kapıyı kitledi.
Şimdi tuvalette sadece ikisi vardı.
"Jaemin, çıkabilirsin sadece ikimiz varız." Taeil sesinin olabildiğince yumuşak çıkmasına özen gösterdi.
"Hayır hyung, bana sakın ikna yöntemleriyle yaklaşma. O ses tonunu suçluların silahını bırakması için kullanıyorsun ama bu hikayenin suçlusu ben değilim." Jaemin'in sesi titreyerek çıkıyordu.
Taeil ise bu olaylardan en uzak kişiydi. Jungwoo ve Johnny'in aksine pek bir şey bilmiyordu.
Ama kendisi dedektifti ve anlaması zor olmamıştı.
"Taeyong'un bahsettiği çocuk, Jeno'ydu değil mi? Ondan her bahsettiğinde yanaklarının hafifçe pembeleştiği, burnunun hafifçe kızardığı sevgilindi değil mi? Peki, bunu başından beri biliyor muydun?" Taeil bu sefer yumuşak ses tonunu kullanmaya çalışmadı. Buna rağmen ses tonu oldukça nahif çıkmıştı.
"Jeno'ydu. Saçma sapan bir hata yüzünden henüz hayatını tam anlamıyla yaşayamamış o çocuk, Jeno'ydu. Ve evet, başından beri Taeyong'un o dosyaları ortadan kaldırdığını biliyordum. Ondan nefret etmek istedim ama bu onun suçu değildi. Yine de, vicdanıyla baş başa kalsın istedim." Jaemin'in sesindeki titremenin yerini burnunu çekme sesleri almıştı.
"Katilin kim olduğunu biliyor musun?"
"Ben bu cinayette tek bir katil görebiliyorum, o da Min Sun."
"Nana, çık hadi ordan."
"Taeyong'a anlatacaksın değil mi, her şeyi her dediğimi?" bir tık sesi duyuldu, Jaemin yavaşça kabinin kapısını araladı.
Gözleri ve burnu hafif kızarmış, kirpikleri ise ıslak duruyordu.
"Hayır, sen anlatana kadar susacağım. Çünkü Taeyong da öyle yaptı. Sukûnet, bazen çoğu şeyden iyidir. O yüzden susacağım Nana, genç yaşta kaybettiğin aşkın için."
Jaemin kollarını Taeil'in boynuna sardı.
"Teşekkürler hyung."
•
Taeil ve Jaemin ikilisi tekrardan diğerlerinin olduğu odaya geldi. Herkes hâlâ aynı yerinde oturuyordu.
"Nerdeydiniz?" soruyu soran Renjun'du.
"Tuvalete gittik. Jaemin'in sırtındaki yara hafif kanamış da ona bakmaya gittim." Taeil durumu toparlamıştı.
"Nana, sırtındaki yara izi nasıl oldu?"Renjun tekrar soru sormuştu.
"Lise 2'deyken Jeno ile okuldan kaçmıştık. Kaçarken okulun arka bahçesini kullanmıştık. Orda da demir teller vardı. Onun da sırtında bu yaradan vardı. Tabii ikimizin de yaraları hızlıca düzelmediği için hâlâ kanıyor arada sırada." Jaemin cevap verirken ne neşeli duruyordu ne de üzgün, gözlerindeki ifade oldukça durgundu.
"Herkes burda olduğuna göre; Taeyong, o çocuğun bilgilerine nasıl ulaşabiliriz?" Bu sefer söze Johnny dahil oldu.
Jaemin, Taeyong'un cevaplamasına izin vermeden söze atıldı.
"Silinen veriler de bulut aracılığıyla belli bir yerde toplanır. Eğer verileri sildiği cihazı getirirseniz bulabilirim."
Johnny ve Jungwoo'nun gözleri yine birbirlerinde kesişti.
"Madem bir suçlu var, onu kendi cehenneminde yakalım."
•
❝Ben kimim ki kimsenin umrunda değilken duygularımı paylaşıyorum...❞
(Lana Del Rey, Change)
•
Sizce Jaemin neden verilere ulaşabileceğini Taeyong'a söyledi???
Hi guys
Şu lananın sözünden önceki cümle eski bölümde Jaehyun'un katil olarak Taeyong'a yazdığı notlardan birine gönderme
Aslında diğer bölümlerde de çok fazla gönderme yaptım ama fark ettiniz mi bilmiyorum :3
Nys bol bol oy verip yorum yapın mutlu oluyorum mcck <3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Triggerman † Jaeyong
Fanfic"Gözlerindeki kırgınlığı gördüm. Herkese yorgunluk desen de biliyorum, içinde bir yerlerde çocuk ölmüş, genç yaşında. Sense onu istemeyerek gömmüşsün. Gözyaşlarınla sulamışsın toprağını. " °Jaeyong° ©mndln0