[Grandson - Darkside]
•
6 dedektif, karakoldan çıkmış otel odalarına gelmişti. Taeyong, herkesin kendi odalarına gitmesini yemekten sonra konuşmaları gereken şeyler olduğunu söyledi.
Jaemin "Hepiniz kot pantolon giyinecekseniz ben beyaz pantolonumu giyineyim sizle pişti olmak istemiyorum."dedi ve dediği şeye Jungwoo güldü.
"Taeyong, ne konuşacağız?" Gülmesi bitince Jungwoo sormuştu soruyu.
"Aslında konuşacak bir şey yok. Otelin barına gideceğiz. Diğerlerine şaka yapmak istedim." Dedi Taeyong. Bunu üzerine Jaemin söze atıldı.
"İyi de şaka dediğin komik olur hyung. Göründüğü üzere kimse gülmüyor. Sana nası' şaka yapılır öğretmemiz gerek."
"Jungwoo şu velede bişi' söyle bacak kadar boyuyla bana laf atıyor."
"Taeyong, Jaemin senden uzun."
"Tamam siz çok konuşuyorsunuz ben acıktım bir an önce yemeğe inelim."
•
"Ağzını o kadar fazla nası' açabiliyon' ?" soruyu gözlerini kocaman açmış Taeil sordu.
"Ah, Taeilciğim öğrenmen gereken çok fazla şey var. Mesela eğer adın Jungwoo ise her şeyi yapabilirsin."
"Şerefsizlik de dahil sanırım." Renjun'un dediği şeyle beraber masadaki herkes gülmeye başladı.
"Aranızdan kimse Eun'u çağırmadı mı? O da gelsin." Fikri ortaya atan Johnny'di.
"Taeil arasana adamı. Gelsin buraya."
"İyi de ben konumu bilmiyorum Jaemin arasın."
"Ben Çinli değilim sadece Çince biliyorum."
"Harbi Çince demişken sen daha İngilizce'yi düzgün bilmiyorsun Çinceyi ne zaman öğrendin?"Taeil ve Jaemin aralarında konuşuyor gibi gözükse de tüm masa onları dinliyordu.
"Ya benim çok kısa bir süre için yatılı okulda kalmam gerekti. Sonra bir abim aldırdı beni o hapishaneden ama o kısa sürede gece gündüz Çince öğrettiler."
"Neden yatılı okula gittin ki?" diye soru Taeyong.
"Ben liseye giderken bir çocuğa aşık oldum. Ve karşılıklıydı falan. Sevgili olduk. Ama o çocuk da erkekti. Ailemden bunu gizliyordum ama bi şekilde öğrenmişler. O çocuktan uzak kalayım diye şehir dışında bi' okula gönderdiler. Ben de meseleyi Jeno'ya anlattım. Abisi de çok taşaklı herif her yerde tanıdığı var. Halletti işimi. Üç kişi aynı evde yaşıyorduk bazen abisinin arkadaşı falan da geliyordu. Polis olmak istediğimi söylediğimde de yardımcı oldu. Bana da öz kardeşiymişim gibi davrandı ve burdayım şimdi."
"Peki şu an o nerde?"
"Sevgilim 3 yıl önce öldü. Zaten hastalığı vardı ama abisi hayatta kalmaya devam edeceğinden emindi. Yine de fazla yaşayamadı öldü. Daha sonra evde abisiyle kalmaya başladık ama durum tuhaf geliyordu bana. Sonuçta Jeno için o evde kalıyordum ve Jeno gitmişti. Abisi de kalmam için ısrar etse de üniversite yurdunda kalmaya başladım. Yine de hâlâ evine gidiyorum birkaç gün yatılı kalıyorum. Genelde geceleri uyuyamıyor yani Jeno ölmeden önce beraber uyurlarmış ona sarılırmış falan ama öldükten sonra uyku problemleri yaşamaya başladı. Bir şeye sarılma ihtiyacı duyuyor ama o şeyin Jeno olması gerekiyor. Onda kalmaya gittiğimde beraber uyuruz. Benim de Jeno gibi koktuğumu söyler." Diye tamamladı sözlerini Jaemin.
Ancak Taeyong'un kafasında soru işaretleri oluşmuştu. Jaemin'in söylediği son sözler ona tanıdık geliyordu.
Ya da soruşturma için kendini aşırı yorduğu için öyle hissediyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Triggerman † Jaeyong
Fanfikce"Gözlerindeki kırgınlığı gördüm. Herkese yorgunluk desen de biliyorum, içinde bir yerlerde çocuk ölmüş, genç yaşında. Sense onu istemeyerek gömmüşsün. Gözyaşlarınla sulamışsın toprağını. " °Jaeyong° ©mndln0