[Bts- Ugh / Hippie Sabotage-Devil Eyes]
•Jaehyun, sol elinde valiziyle beraber pasaport kontrolüne girmişti. Onun için her şey normaldi. Hong Kong'a ilk gidişi değildi. Daha önce de orda bulunduğu için dil, ulaşım ve konaklama sıkıntısı çekmeyecekti.
Uçak için de her şey hazırdı. Yanında herhangi bir silah taşımasına gerek yoktu çünkü dediği gibi her şeyi hazırdı. Hong Kong'da 5 yıldız otel odasında silahları onu bekliyordu.
Ancak Jaehyun için bu cinayet diğerlerine göre daha özel olmalıydı. Onun için silah olarak tabanca kullanmayacaktı. Karşısındaki kişiyi hemen öldürmek istemiyordu. Hoş, Hong Kong'a varır varmaz Min Sun'un icabına bakmayacaktı.
Sonuçta her gün H.K'da değildi, biraz dinlenmek ve gezmek istiyordu. Belki fotoğraf çekinir ve J.J'e atardı.
Her ne kadar fotoğraf çekinmese de birkaç hatıra güzel olurdu.
Jaehyun koyu mavi valizini uçakların olduğu yere doğru sürdü. Tekerlerinin çıkarttığı sesten rahatsız olduğu için sürüklemek yerine eline aldı. Fazla ağır değildi.
Uçağının anonsu yapılınca uçağa binip koltuk numarasının yazdığı yere oturdu. Meteorolojinin söylediğine göre bugün hava gayet açık olacaktı. Zorlu bir yolculuk olmamasını umdu.
•
Saat gece 3'ü gösteriyordu. Jaehyun uçaktan inip otele varalı birkaç saat olmuştu. Ancak uyumak yerine yaptığı planı gözden geçirmiş, en ufak bir eksikliğin olmamasına özen göstermişti.
Telefonu titredi. Mesaj Min Sun'un adamlarının birinden geliyordu. Jaehyun'a borcu olan bir adam. Hoş, adamın Min Sun'u satması ve Jaehyun'a yardım etmesi çok düşük bir maliyetle olmuştu.
°Min Sun iki gün boyunca işe gelmeyecek. Büyük ihtimalle vaktinin çoğunu evde geçirecek. Normal şartlarda evinin dışında 4 tane koruma olur ama bu aralar agresif olduğu için yanında max 1 koruma çalıştırıyor. O da genelde evin en alt katındaki salonda yüksek sesli müzik eşliğinde bilardo oynar. Ama istersen bir şekilde o adamı hallederim, sadece bu sana birazcık pahalıya patlar.°
Gelen mesajı okuduktan sonra alaycı bir şekilde güldü. Adam istediği miktarların fazla olduğunu düşünüyordu ama hayır, Jaehyun için oldukça düşüktü.
Jaehyun genç yaşına rağmen zengin sayılabilecek kadar paraya sahipti. Gelir kaynağı ise anne ve baba tarafındaki iki çocuktan birisi olmasıydı.
Dedelerinden kalan para, anne ve babasına geçmiş ancak onlar öldüğünde kardeşiyle ikisine kalmıştı tüm miras.
Kardeşi de parayı kullanmadığı için tüm miras Jaehyun'undu. Ancak fazla dikkat çekmeyi sevmediğinden bir kafede garson olarak çalışıyordu.
Hoş, paraya ihtiyacı olsa J.J hiç sorgulamadan istediği miktarda para verirdi.
Bu yüzden Min Sun'un adamının istediği miktarlar gayet azdı.
°Bay Kim, istediğiniz miktarı hesabınıza göndereceğim. Min Sun'u sabah 5'ten itibaren tek bırak. °
Mesajı gönderdi ve aradan birkaç saniye geçince okunduğuna dair mavi tik belirdi.
Bay Kim'in sohbetinden çıkıp J.J'e mesaj attı.
°J.J, nasılsın? Bensiz ilk günün nasıldı? Rahat bir nefes alabilmişsindir umarım :d°
Kore'de saat gece 2 olmasına rağmen J.J uyumayıp Jaehyun'dan mesaj bekliyordu.
Gelen mesaja hemen cevap verdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Triggerman † Jaeyong
Fanfic"Gözlerindeki kırgınlığı gördüm. Herkese yorgunluk desen de biliyorum, içinde bir yerlerde çocuk ölmüş, genç yaşında. Sense onu istemeyerek gömmüşsün. Gözyaşlarınla sulamışsın toprağını. " °Jaeyong° ©mndln0