23.▪︎Dylan▪︎

355 20 18
                                    

Dotarliśmy na lotnisko. Między nami była napięta sytuacja.
Liam nie odzywał się do nikogo i widać było że powstrzymuje się od płaczu.

Siedzieliśmy w poczekalni i czekaliśmy na nasz lot. W pewnym momencie ujrzelismy Teresę oraz Simona. Przyciagnałem do siebie Thomasa który nie wiedział o co chodzi.

Tamta dwójka zaczęła do nas podchodzić. Brett widząc ich zaczął kierować się w ich stronę.

-Poczekaj tu chwilę skarbie.- pocalowałem Thomasa w czoło i podszedłem do Bretta.

-Naprawdę myśleliście że uciekniecie przed nami.-Szyderczy śmiech Simona wywołał u mnie nieprzyjemny dreszcz.

-Czego chcecie? Zabijecie nas przy tych wszystkich ludziach?- Brett powstrzymywał się od uderzenia to w twarz.

-Zabić? Nie... Mamy O wiele lepszy plan.-Teresa po tych słowach odeszli od nas razem z Simonem.

My wróciliśmy z Brettem na miejsce.

-Czego chcieli?-Mike spytał nie odkrywając wzroku od odchodzscej dwójki.

-W sumie to niczego?-  wzruszyłem ramionami i usiadłem obok Thomasa.

-Oni coś kombinują. Gdy dolecimy na miejsce będziemy musieli znów gdzieś polecieć.- Brett wyjął telefon z kieszeni.

-Cholera.-Brett wpatrtwal się w telefon. Podszedłem do niego i spojrzałem na wiadomość od Simona.

-Miłej odsiatki?- Przeczytałem na głos i rozejrzalem się po lotnisku.

Z zza rogu wyszła policja która celowala do nas z broni.

- Na ziemię!-Krzyknął jeden z nich A ja byłem zdezorientowany.

Położyłem się na ziemi tak jak całą reszta. Byłem cholernie przerażony.

-Tych zabierzcie do szpitala A resztę na komendę.-Jeden z nich wskazał na nas i podszedł aby mnie skuc.

- Ale oni nic nie zrobili!-Liam zaczął się wydzierac i podbiegl do Bretta który został skuty przez jednego z policjantów.

W ostatniej chwili złapał go policjant i przytulił od tylu. Liam zaczął płakać, Thomas awanturowac A my byliśmy prowadzeni do radiowozów.

- To jest mój brat! Nie mógłby mnie porwać Liam nadal się wyrywal.

-Thommy kocham Cię. Pamiętaj o tym.-Zostatlem mocno szarpniety przez policjanta i wyprowadzony z lotniska.

Ucieczka stu Lecia nie na co...

First ShotOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz